body CASPeR & Karmen present: LA BABBA - CASPeRov blog - Blog.hr body

CASPeR & Karmen present: LA BABBA

La Babba je još jedna od naših pacijentica. Jedna starija gospođa, zaposlena u pošti kao čistačica. Ali, to uopće nije bitno. Ona što je bitno da La Babba ŠEPA. Naravno, sad ćete reć: «Bolesnici retardirani, prvo A.Š., to je malo bilo zločesto, al ovo s babbom je fakat bolesno!» E, pa, mislim da je A.Š. više stradala od nas neg La Babba (Šišeti smo se makar u facu trgali i emocionalno je time uznemiravali, a Babba samo pići, boli nju kurac za nas)

Di je sve počelo?
Pa di drugo neg na Tekomi! Prošle godine, kad smo još Tekomu imali u Titušu (aaah, to su bili dani...) Tekoma nam je završavala u 9i30. Dok bi mi izašli iz Tituša (malo si pospikali s El Dommarom – on je priča za sebe) prošlo bi još 5min i taman bi došli pred ulaz u Tituševo dvoriše, prošli kroz Easy-Open-Door i tam bi se zezali o Šišeti i drugim stvarima (tam smo i onaj znak uredili «Prosim za delatnike škole»). I primjetili smo da svaki put (pon & sri) u 21 sat, 35 minuta i 00 sekundi (točno u sekundu) prolazi s druge strane ceste neka šepava baba, uvijek isto obučena i uvijek s istom crveno-zelenom Konzum vrećicom. Naravno, mi bolesnici kakvi jesmo, nismo mogli stajat na nogama od smijeha Babbi. Žena skoro normalno hoda, al desnu nogu nekak čudno vuče. Ma ni ne očekujemo da shvatite kaj je smješno (to je nemoguće shvatit, Begićka i Novakica su je isto vidle, i ostale mrtve hladne dok smo ja i Karmen bili doslovno na podu).

I tako od negdje 10. mjeseca 2004. do dan danas se mi trgamo toj Babbi. Čak smo je i pratili (isto nam je zezali se na Šišetin račun pred Titušom ili prateći Babbu), žena iz pošte na trgu Ivana Kukuljevića ide pješice prek cijelog Španskog, i ide na onu stanicu kod Shopping Centra Prečko, al na strani Španskog (tam di se sad gradi onaj Centar Antunović) i uđe u neku krntiju od busa koji vodi u neku selundru tipa «Put za Novo Ćiće» (da, to je ime sela!).

Evo i par slika La Babbe. Imamo je i na videu di se baš vidi kak šepa i kak se meni mobitel drma od trganja, al ne znam jel se može stavit na blog. Znam da se samo mogu stavit spotovi, al moraju već bit na nekoj strancic uploadani. Need some help over here! (format videa je .3gpp, ak vam to nekaj znači)

I sad, kad bi bilo koji radni dan došli ispred pekarne «Kojuš» u 21:35, vidjeli bi usamljenu Babbu kako vuče onu svoju jadnu Konzum vrećicu…
CASPeR


La Babba u Konzumu (sreo sam je):
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

La Babba u busu:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

La Babba u pošti:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Rezultat jednog blok-sata kod Bašića:
Image Hosted by ImageShack.us

"Prosim za delatnike škole"
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

23.01.2006. | 22:25 | | 2 | Komentiraj |

<< Arhiva >>



dizajn :
patka dizajn

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Links

Blogovi:
~Iris~ | Blue Be@r | MuC =) | Daenerys | Đera | OrangeBoy | Chester

Ostale (meni) korisne stranice:
AppleInsider | Blog.hr | T-Portal | Dnevnik.hr | Net.hr | MuggleNet | Wikipedia | MobileBurn | Lektire |
deviantART: ~CASPeR3 | ~IvyOmega

About Me

Imam 18 godina (3.12.1989) i maturant sam jezične Lucijanke. Planiram upisat ekonomiju, a za sad u školi uživam (kolko je moguće) u matiši, geografiji, talijanskom, englskom, biologiji i psihologiji.

Veliki sam fan Harry Pottera, Applea i Sony Ericssona, malih gradskih autića i SUViiija, Volim fotografirati, član sam deviantARTa i bez Orbit Sweet Minta u džepu sam ko bez treće ruke. Ooovaj, druge. nut

I, da, djelomični sam daltonist, brkaju mi se crvena i zelena (zato su mi među naj bojama nut), al me to uopće ne dira... Jedino me živcira kad ljudi misle da sam ćorav ako se jedanput u 3 mjeseca zabunim i fulam i skomentiram nečiju crvenu majcu "Kak je dobra ona zelena majca!" ludnut

Woke up this morning
Heard the TV sayin' something
'Bout disaster in the world and
It made me wonder where I'm going
There's so much darkness in the world
But I see beauty left in you, girl
And what you give me makes me know
That I'll be alright

Because if your love was all I had
In this life
Well that would be enough
Until the end of time
So rest your weary heart
And relax your mind
Cause I'm gonna love you, girl
Until the end of time

No if you're ever wondering
About the way I'm feeling
Well baby girl there ain't no question
Just to be around you is a blessing
Sick and tired of trying to save the world
I just want to spend my time with you, girl
And what you're giving me
Makes me know that we'll be alright.

Because if your love was all I had
In this life
Well that would be enough
Until the end of time
So rest your weary heart
And relax your mind
Cause I'm gonna love you, girl
Until the end of time

Justin Timberlake, "Until the End of Time"