Überblog

ponedjeljak, 17.04.2006.

Nekoliko pitanja sa pripadajućim odgovorima!

Koje će boje biti ljudi za 300 godina? Jedinstvene, ni žute, ni crne, ni bijele, već neke izmedju!
Da li će postojati nacionalne kulture? Neće, a internet i slična sranja će biti glavni krivci!
Da li su nacionalne kulture potrebne? Nisu!
Da li most na Drini kod Višegrada, poznatiji kao "ćuprija na Drini", izgleda isto kao u vrijeme dok je Ivo Andrić pisao roman o njemu? Ne, jer su se njegovi nekada visoki stubovi izgubili u Drini, kada je poslije Drugog svjetskog rata nizvodno podignuta brana zbog proizvodnje električne energije u hidroelektrani!
Da li je svako ko je napisao knjigu pisac? Nije!
Da li je film "Gospodari prstenova" čisto sranje? Da!

- 17:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

KO?
krvna grupa: 0+,
kg: skoro 100,
mjesto: NS,
vrijeme: 1976.

Moje trivijalnosti:
# 17. 4. 2006. sam golim rukama iščupao deset godina staru višnju, čiji je prečnik debla iznosio 20 cm. Naglašavam, golim rukama, ne sjekirom! To me direktno vodi na poziciju najjačeg blogera na www.blog.hr. Takoreći, Überblogera! Golim rukama, ej!
# Za kućne ljubimce imam dvije svrake. To me, automatski, postavlja za neprikosnovenog Dobrog Gospodara Životinja! Dozvoljavam da me porede samo sa Tarzanom i Konanom! Kad neko nasrne na mene, sa mog ramena u njegovom pravcu poleću moje svrakice!
# U jesen 1991. sam postao, na prvenstvu u Visokom, rukometni vicešampion Bosne i Hercegovine, u kadetskoj konkurenciji. Bio sam najbolji igrač finala, ali smo, svejedno, izgubili! Na tom prvenstvu smo golman, Sead Jugović i ja, relaksirajući se uz voćnu salatu, u lokalnoj poslastičarnici, fasovali opaku bolest žuticu. Ona nas je odvojila od terena godinu dana, što je, ujedno, bio i kraj moje karijere! Mnogo godina nakon 1991., moja nekašnja cura Jovanka nije više htjela da spava sa mnom kada sam joj ispričao ovu priču, jer je, glupača, mislila da sam preležao onu vrstu žutice koja se prenosi putem seksualnog kontakta, tj. hepatitisa C od kojeg boluje i Pamela Anderson! Kako joj nisam mogao objasniti da greši, razvalio sam joj vrata od sobe i zahvalio se na saradnji!
# Najružniji grad u kom sam bio je Srbobran.