Überblog

petak, 31.03.2006.

What do you do for money, honey?

1. Kakva muka natjera čovjeka da na smetlištu dere kožu sa crknute krave, a pritom je krava uvelikio naduta?
2. Za koliko novca bi se namazao po licu kravljom balegom?
3. Koliko bi vremena besplatno radio za noć sa "ženom svojih snova"?
4. Šta bi dao da se vratiš u srednju školu?
5. Za koje novce bi na ćošku glumio slijepog prosjaka, a pritom sav "pazar" predavao "gazdi"?
6. Za koliko bi novaca pristao da ti oduzmu čulo vida?
7. Koliko para je dobio onaj koji je priznao ubistvo koje nije učinio?
8. Za koliko novca bi pristala da nekom drugom bračnom paru rodiš dijete?
9. Koliko da ti platim da pristaneš da nikad više ne vidiš momka/curu?
10. Pošto seksanje, honey?




- 00:04 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

KO?
krvna grupa: 0+,
kg: skoro 100,
mjesto: NS,
vrijeme: 1976.

Moje trivijalnosti:
# 17. 4. 2006. sam golim rukama iščupao deset godina staru višnju, čiji je prečnik debla iznosio 20 cm. Naglašavam, golim rukama, ne sjekirom! To me direktno vodi na poziciju najjačeg blogera na www.blog.hr. Takoreći, Überblogera! Golim rukama, ej!
# Za kućne ljubimce imam dvije svrake. To me, automatski, postavlja za neprikosnovenog Dobrog Gospodara Životinja! Dozvoljavam da me porede samo sa Tarzanom i Konanom! Kad neko nasrne na mene, sa mog ramena u njegovom pravcu poleću moje svrakice!
# U jesen 1991. sam postao, na prvenstvu u Visokom, rukometni vicešampion Bosne i Hercegovine, u kadetskoj konkurenciji. Bio sam najbolji igrač finala, ali smo, svejedno, izgubili! Na tom prvenstvu smo golman, Sead Jugović i ja, relaksirajući se uz voćnu salatu, u lokalnoj poslastičarnici, fasovali opaku bolest žuticu. Ona nas je odvojila od terena godinu dana, što je, ujedno, bio i kraj moje karijere! Mnogo godina nakon 1991., moja nekašnja cura Jovanka nije više htjela da spava sa mnom kada sam joj ispričao ovu priču, jer je, glupača, mislila da sam preležao onu vrstu žutice koja se prenosi putem seksualnog kontakta, tj. hepatitisa C od kojeg boluje i Pamela Anderson! Kako joj nisam mogao objasniti da greši, razvalio sam joj vrata od sobe i zahvalio se na saradnji!
# Najružniji grad u kom sam bio je Srbobran.