- TO JE TAJ - DOBAR OSJEĆAJ! -

ponedjeljak, 07.01.2013.

Čokolada........ mmmmmmljac!


Tko ne voli čokoladu? Teško da će se naći netko tko ne voli taj okus, fini i slasni, topi se u ustima, ispunjava vas cijelog, uživa svaka tjelesna stanica...čokolada je divna stvar! Okus čokolade je jedno, a sastav drugo. Često žrtvujemo okus da bismo jeli nešto što ima sastav koji nas neće udebljati ili učiniti eksploziju šećera u krvi, potom inzulina i naposljetku nas dovesti u hipoglikemiju. I zato se odričemo - čokolade!

Klasična čokolada i čokoladni proizvodi odličnog su okusa, uglavnom se ne razlikuju, receptura je više-manje ista. Postoje čokolade bez šećera (one tamne i tvrde) kao pokušaj da budu 'dijetne' - no pitanje je je li to rješenje protiv suvišnih kilograma?

Dobar okus čokolade meni uopće nije upitan. Ne samo čokolade nego i čokoladnog mlijeka, čokoladnog pudinga, tekuće čokolade, ili bilo kakve slične slastice. Kad god sam želio kontrolirati svoju težinu, morao sam se odreći tog divnog okusa. Ili sam barem mislio da moram, jer nisam znao da postoji nešto tako fino a ujedno i tako zdravo. O čemu se radi?

Moj dnevni menu sastoji se od 5 obroka: doručak, užina, ručak, međuobrok, i večera. Na primjer ovako:
-doručak: shake okus čokolada-jagoda
-užina: čokoladica okus limuna

-ručak: klasični uravnoteženi - juha, meso, krumpir, salata
-međuobrok: čokoladica okus badema
-večera: shake okus čokolada-vanilija


Cijeli dan uživam u finim čokoladnim okusima, ali sastav mojih čokoladnih obroka je izbalansiran i hranjiv, što tijelo prepoznaje i nagrađuje dobrim osjećajem.

Čokoladni shake je obrok za čiju pripremu mi treba manje od minute, izvrsnog je okusa i primjereno zasitan, a osim što je uravnotežen, sadrži i vitamine A, B, C, D, E, elemente Ca, Zn, Mg, Fe, K, Cu, Se, te vlakna.
Čokoladica s okusom limuna mi je najfinija, okusom mi ne zaostaje za bilo kojom čokoladom, čak ju i nadmašuje, a sastavom u odnosu na klasičnu čokoladu sadrži:
-33% više proteina
-87% manje masti
-45% manje kalorija


Da sam znao da ovako nešto postoji, ne bih se morao nikada odricati čokolade i srodnih slastica, a istovremeno bih kontrolirao svoju težinu.

To je taj - čokoladno dobar osjećaj!

- 20:29 - Komentari (15) - Isprintaj - #