- TO JE TAJ - DOBAR OSJEĆAJ! -

petak, 04.01.2013.

Zašto dobar osjećaj?

Hvala svima na komentarima, hvala svima na e-mailovima a posebno onima koji su mi iskazali tu čast da im pomognem promijeniti život. Molim Vas samo malo strpljenja, wellness studio je trenutno jako okupiran i javit će Vam se čim se ukaže slobodan termin. Valjda će sad malo popustiti pritisak, evo ekipa ide masovno na skijanje...

Kao što je već rečeno, dobar osjećaj nema cijenu. Ipak, ne postoji besplatni ručak kako kažu Linux fanovi. Sve je skupo, sve košta. Esencijalno je pitanje vrijednost, a ne cijena. Zašto dobar osjećaj nema cijenu? Zato što kad ga jednom dosegnemo i osjetimo da možemo živjeti u njemu, nećemo pitati za cijenu tj. bit će nam nevažna. Ako nemamo trenutno novca pronaći ćemo način da ga zaradimo kako bismo - kupili dobar osjećaj.

Vrijednost je ono što prvo želimo pojmiti, a tek onda spremni smo razgovarati o cijeni. Naravno - što je veća vrijednost koju percipiramo, spremniji smo više platiti.


Uzmimo recimo zlatnu polugu od 1kg. Može li itko na svijetu osporiti njenu vrijednost? Ne, zlato je vrijednost i ima svoju cijenu. Ako je npr. cijena grama 40€, cijena ove poluge bila bi 40,000€. Puno ili malo? Ma to je zlato, vrijednost je neupitna i trajna, šta košta da košta.

Može li se za cijenu hrane reći je li visoka ili niska? Ovisi o vrijednosti koju kupujemo. Ali - ne radi se o tržišnoj vrijednosti, objektivnoj, nego onoj subjektivnoj, percipiranoj dakle o vrijednost koju za nas predstavlja ta hrana. Ima li besplatne hrane? Dakako da ima - u kontejneru za smeće. Možda zvuči surovo, ali to je realnost. Sve ostalo košta, plaćamo ono što za nas ima vrijednost, nitko ne baca novac ako to ne želi.

No koja je hrana dobra? Kako znati? Postoji li detektor za to? Ja bih rekao da postoji, iskusio sam ga i svatko od nas ga ima. On se zove - dobar osjećaj. Postoji trenutni dobar osjećaj, a postoji i onaj trajni. Trenutni dobar osjećaj može nam pružiti droga ili neka tableta za umirenje ako smo jako uznemireni. No trajan dobar osjećaj možemo postići uravnoteženom prehranom bogatom vitaminima, mineralima i ostalim što tijelo treba. Tijelo to prepoznaje spontano jer je vrhunski stroj, oko toga se ne moramo truditi. Tijelo zna što je to dobar osjećaj!

Prepoznaje li limeni ljubimac na 4 kotača jesmo li u njega ulili jeftino ulje ili ono kvalitetnije? Koliko km će auto prijeći ako smo ujutro krenuli na rezervi i odluči smo ne dopuniti gorivo? Hoće li bolje voziti sa rabljenim gumama ili novim Michelinkama?




No uvijek ostaje ono glavno pitanje - ZAŠTO? To je ono što nas pokreće, onaj odgovor iz srca. Zašto da se odlučim na zdrav i aktivan životni stil?
Zašto bih pod stare dane izgledao dobro i bio u formi ako će većina ljudi biti bolesni i onemoćali?
Zašto da kupujem zdravu hranu kad su mi važnije cigarete, pivo, odjeća, štogod?
Zašto bih se ja osjećao dobro i zadovoljno kad se većina ljudi oko mene žali na umor, glavobolju i bezvoljnost?
Moj odgovor je da ja sebe volim i cijenim - zato zaslužujem dobar osjećaj.
Tko mi je pružio dobar osjećaj? Jedna jedina osoba - ja sam. Dao sam sebi priliku. Vjerovao sam da zaslužujem bolje, tražio sam i našao. Želite li Vi pomoći sami sebi?

Evo nadam se da sam uspio dočarati zašto je moje prvo pitanje kad mi se obratite upravo - ZAŠTO? Ja ne mogu pronaći niti jedan razlog za Vas, niti jedan motiv koji bi Vas pokrenuo ako Vi to ne želite i ako Vi ne donesete odluku da promijenite svoj život nabolje mijenjajujući neke prehrambene navike. Kad ju donesete, možete računati na moju punu podršku!

- 15:28 - Komentari (7) - Isprintaj - #