- TO JE TAJ - DOBAR OSJEĆAJ! -

četvrtak, 03.01.2013.

Što je to - dobar osjećaj?


Hvala svima na komentarima i čestitkama. Sve vas volim i želim Vam da Nova 2013. bude najbolja ikad u Vašem životu. Sva iskustva bolna i teška, lijepa i draga, sažmite u ovu godinu i iskoristite tu mudrost na najbolji mogući način. To Vam od srca želim!

Jučer i danas saznao sam što je zaista dobar osjećaj. Iskreno mogu reći da se nikad u životu nisam ovako dobro osjećao, s toliko unutrašnjeg mira i zadovoljstva.

Najveće, ali stvarno najveće zadovoljstvo koje čovjek može osjetiti, a to s ponosom govorim iz osobnog iskustva, jest kada pomogne drugom čovjeku, kada ga usreći i pokaže mu put kako da mijenja svoj život nabolje.

Darovao sam novogodišnje poklon bonove za intervalni trening i za body scan nekolicini ljudi. Znam da im to može biti novi početak, početak života o kakvom su sanjali, za kakav nisu niti mogli zamisliti da je za njih moguć. Naravno, svaka vrijednost ima svoju cijenu pa se tako i za ovo vrijedi potruditi i učiniti korak prema svom cilju. Hoće li oni to iskoristiti, ostaje na njima ali nije mi samo darivanje s moje strane donijelo takvo zadovoljstvo, nego - njihova reakcija.

Nisam mogao niti zamisliti koliko će me duboko dirnuti njihova iskrena zahvalnost, uzvraćeni osmijeh, i topli osjećaj koliko su počašćeni što su dobili priliku. Nisam mislio da ću ikad to reći ali - ovo mi tjera suze na oči.

Ne očekujem zahvalnost, iskreno i rado sam podijelio poklon bonove tim ljudima. Dao sam im priliku, otvorio vrata - ali moraju ući sami, ako tako odluče. No ako ste ikad osjetili taj val zahvalnosti, tu moć da drugom čovjeku promijenite život nabolje znat ćete o čemu pričam. To je onaj pravi dobar osjećaj, istinska čovječnost, osjećam da živim ispunjeni život.

Hvala svima koji ste me jučer i danas počastili osmijehom i zahvalnim pogledom u kojem sam vidio dubinu vječnosti i potencijal vjere u sebe da možete brda premještati!


P.S. Ukloniti kronični umor, uspostaviti moćnu kontrolu tjelesne težine i postići dobar osjećaj - sve to sam uspio ja, a možete i vi.
KAKO? Tako što ćete slijediti sve što Vam kaže Vaš wellness savjetnik, a ja Vam mogu preporučiti zaista najkvalitetnije u Zagrebu. Ja sam tako radio i uspio, a radim tako i dalje jer želim dobar osjećaj cijeli život. Život je prekratak da ne bih dao sve od sebe da ga proživim na najbolji mogući način.
ZAŠTO? To je Vaš dio priče, Vaša odluka i Vaš izbor. Vi najbolje znate što je za vas vrijednost i za takve stvari ne žalite ni vremena niti novca, a nije Vas previše niti briga što će drugi reći. Ono što je za mene vrijednost ja to volim i preokrenut ću cijeli svijet da to i dobijem - svi smo mi ljudi takvi. (Ono što za mene nije vrijednost neću uzeti ni da mi netko pokloni).
Zašto onda ljudi traže wellness savjetovanje i slijede upute trenera? Zato što u tom prepoznaju vrijednost za sebe.
To je taj - dobar osjećaj!

- 15:22 - Komentari (17) - Isprintaj - #