moj život je banana https://blog.dnevnik.hr/dobakretenizma

petak, 18.01.2008.

krivnja ide u gramima

recite mi da sam kuja,prevrtljiva ili pak dvolična,ali nema toga što će me spriječit da napišem sljedeće....
zapravo ne znam ni odakle da počnem,niti koje su prave riječi za ono što želim reći...obično bi rekli 'pa kreni iz početka' ali kako odrediti gdje je početak?
vrtim filmove u glavi ali ne prepoznajem kada - prošlog ljeta?kad smo prvi put svi izašli ko društvo?u trenutku kad sam upisala gimnaziju?ili možda mnogo,mnogo ranije....?
ali znam kada je puklo....tog,toliko famoznog ljeta,već pri kraju - kad je ljeto donjelo toliko novih ljudi,ali ponajviše promjena,kad smo u sebi počeli drukčije shvačati i prihvačati stvari,kad se naš prag tolerancije promjenio....
ljeto je puno toga donjelo,ali i mnogo odnjelo sa sobom....
možda nam je trebala ona svađa....možda smo se i trebali razići na neko vrijeme....trebala nam je ona eksplozija osjećaja....trebala je meni....ne mogu opisat koliko mi je žao....žao što sam dopustila da drugi utječu na moje mišljenje i osjećaje....žao mi je što sam njima toliko vjerovala,a zapustila ono i onoga kojem stvarno vjerujem i koga volim
možda je prekasno
i možda stvari stvarno više nikada neće biti iste
želim se potruditi
želim vjerovati da će se možda stvari ipak sredit
sada sam ja ta koja traži oprost
manja od makova zrna
posramljena na svojoj lakovjernosti
osjećam veliku krivnju
ako je to teret s kojim se moram nosit
prihvaćam ga

p.s.
hvala ti breza i pusek

18.01.2008. u 19:42 • 12 kommovaPrint#^

<< Arhiva >>

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Free Web Counter