Sta me gledas?

ponedjeljak, 10.04.2006.

Odjebi razbit cu te sisom od monike kravic

Prejeben je ovaj Edo :)

Naravno da je pol 6h ujutro, a ja ono budan. hehe

BTW kroz par dana bi mi trebala stici debitna kartica ravno iz amerike, pa cemo vidit jel se drkanje i klikanje i picke materine isplatilo. Ako meni bankomat pljune moje pare onda to naravno javim ovdje, i na sve moguce forume koje pratim, i svim ljudima govorim u facu itd itd. I sto je najjace, nitko mi ne vjeruje da cu imati uspjeha s tim pa sam napravio "Shit Listu" i jednu "White Listu". White Lista sadrzi samo jedno ime, tako da ce ta osoba dobiti kavu i kolu u stucu :D Shit Lista je s druge strane puna do vrha, te osobe nece dobiti apsolutno nista :D

Aj pozdrav i stay heavy, ja idem gledat neki film, ili probat nac simspone iako sumnjam, jer emitiraju se tek za pol sata :(
- 05:29 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>