DNT(Dnevnik Nadobudnog Teenagera)

petak, 24.03.2006.

Četvrtak (naveče)

Naveče mi je stara neš zbrijala o tome kak mi je ona roditelj... i da će ona i moj stari izludjeti samnom... Pa mi je tek onako usput dala da operem masu suđa. Dok sam prao došla je i izderala se na mene da ne trošim toliko vode. Onda je otišla, i kad se vratila opet se izderala na mene da ostavljam spužvu na krivu stranu, da posuđe nesmije biti od detrdženta pa opet vratila sve posuđe. I tako pet-šest puta. Nakon što sam sve oprao legao sam se na krevet u spavaćoj sobi mojih staraca, i upalio TV. U 11 i po sam se napokon legao i zaspao... pitajući se koje boje dlaka, tamo dole, ima moja draga...(vjerojatno plave- kad je plavuša, ali se nikad nezna)

- 13:41 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Malo da se iskušam...

  • Čital sam jednu knjigu... Dnevnik Nicka Twispa... pa mi je palo na pamet... da napišem neš slično... I naravno napominjem da su svi zanimljivi i odvratni dijelovi izmišljeni, tj fiktivni... i da sva imena koja susrećete nisu prava imena osoba... pa se nemojte nadati...
    Jedino su neka mišljenja i stavovi ispravni/a
    Pa tako dolazimo do zaključka da mi je život dosadan i monoton...

Linkovi