D-nice

srijeda, 11.05.2005.

Nešto o mome ljubavnom životu...!!!!!

Ponovno mi se sreća osmjehnula u ljubavi. Našao sam novu curu koja je puno, puno, puno i još puno puno više bolja od bivše!!! Zove se Ružica i ima 14 god. ,prelijepa je i preslatka!!! Bog(ili tko više) mi je dao nešto najbolje, mislim da bolju nisam mogao upoznati, a kamo li tek prohodati s njom!!!! Nju volim najviše na svijetu, volim je više od samoga sebe, a i ona mene jako voli!!!! Kod nje mi se najviše svidjelo njeno dobro srce koje je tako veliko i zlatno!!!ona je jednostavno najslađa i najsavršenija cura koju sam ja jedino mogao sanjati! Ali ostvario mi se moj najdivniji i najljepši san koji sam ikada usnuo!!!

RUŽICE VOLIM TE NAJVIŠE NA OVOM SVIJETU!!!!!!!!!!!!!!

Još samo nešto!!!! Šaljem puno pozdrava ženskom rukometnom klubu Dugo Selo 55!!!! Cure najbolje ste, samo tako nastavite!!! Ali znate i same da je ružica najbolja rukometašica!!! Svi koji ste na ovom blogu i koji ste pročitali ovo saznajte više o žrk dugo selo55 na http://www.zrk-dugoselo55.com i pogledajte što znači biti uspješan klub!!!!

- 13:54 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>