studeni, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Studeni 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Dizajn by KK ZADAR

Arhiva

Ovdje su svi stari brojevi Dnevnog Proroka

VRATI SE U DNEVNI PROROK

Članci

Prve novine
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


četvrtak, 13.11.2008.

Intervju s profesoricom Lordsale

1. Draga profesorice Lordsale jeste li očekivali na početku ove godine da ćete biti prestavnica Slytherina, knjižničarka, profesorica i čak voditeljica izleta u Začaranu šumu?!
..................................
Na početku godine sam prvo mislila o tome hoće li me uopće škola Hogwarts primiti,
iznenadila sam se kako tako brzo jesu. Nisam očekivala ovoliko obaveza, ali sama sam ih tražila
i sama ih ispunjujem kako bi i svaki profesor trebao i ne samo da sam organizatorica izleta u
Začaranu Šumu, več se i bavim organiziranjem izleta u čarobnjačko selo Hogsmeade, moje
rodno selo :).


2. Da li Vam je teško obavljati te poslove? Zašto?
..........................................
Pa, malo i je, zapravo, svaki posao je sam po sebi zahtjevan, a još više kad ih ima mnogo.U
ovome slučaju teže mi ih je obavljati, znalo mi se čak i dogoditi da ih sve pobucam :D ali
sada sam se navikla.



3. Koliko mnogo Vam učenici posuđuju knjige u knjižnici? Jeste li zadovoljni tom brojkom?
............................................
Jedna je učenica čak posudila četiri knjige odjednom.Ja i moja kolegica knjižničarka
Alice bile smo oduševljene.Od otvorenja knjižnice posuđeno je najmanje trideset knjiga, čak
i ja volim nekad pročitati koju.Jako sam zadovoljna sa tom brojkom.Neke knjige nam ubrzo dolaze, a
ja i moja kolegica vam preporučujemo čitanje jer ono uopće nije tako dosadno.Dobijete nove
zanimljive podatke koji će vam čak i jedanput poslužiti iznenada.

4.Da li Vam je bilo teško prirediti izlet?
...........................................
Izlet uopće nije teško prirediti, samo mi je trebala moja metla da odem unutar Začarane
šume do farme vukopasa i vilinskih vukopasa i jedna mapa s kojom sam uvježbavala sve bolje
poznavanje te tajanstvene šume.


5. Da li Vam se nekad ne da doći na sat pa kažete svojim učenicima da ste bolesni, ili da hitno morate na neki "zmajski" seminar u Norvešku!?
.......................................
Ja nikada nisam propustila sat zbog takvog nečega.Jedanput mi se dogodilo da taj dan nisam mogla
održati predavanje zato jer sam išla na zmajski seminar koji je bio u Irskoj i bila sam tamo
četiri dana. Naime, radilo se o otkriću jedne nove vrste zmaja koja se neprestano skriva iza
svojih krila kada je u blizini čovjek, jedan lukavi zmaj. Draco americanus icognito mu je latinsko
ime.Čudi me kako ste pogodili jedan od seminara na kojem sam i ja prije pet godina bila :D.


6. Koliko češto "povirujete" u knjižnicu provjeriti je li tko posudio knjigu?
...............................................
Povirujem svaki dan.Naime, to mi je posao, a i znatiželjna sam osoba :D.

7. Od svih Vaših "brojnih" poslova i zanimanja, koji Vam je najdraži?
........................................
Prvi posao koji sam imala bio je trener u jahanju zmajeva. U tom poslu sam tako uživala da nisam
mogla odoljeti nego dolaziti svaki dan, i kad mi nije bilo radno vrijeme da malo popričam sa
zmajevima.Oni su jako bistre životinje.Onda sam bila vodič kroz Zabranjenu šumu od čega sam
odustala zbog velikih strašnih paukova, a ja se na prvi pogled ježim od njih,a zadnji posao
koji sam imala je bila učiteljica u Hogsmeadeu.Najdraži posao mi je bio onaj sa zmajevima, a
sada kada vidim koliko toga mogu postići ovdje, najdraži mi je u Hogwartsu.


8.Iskreno nam recite, koji učenik na predmetu skrbi za magična stvorenja, jednostavno "koči" i ne radi predavanja, a kojem bi učeniku rekli na kraju godine: "BRAVO RIJEŠIO/LA SI SVA PREDVANJA, 100 BODOVA ZA TVOJ DOM! PONOSIM SE TOBOM I TVOJIM ZNANJEM ŠTO SI NAUČIO OVE GODINE!"?!
..............................
Draconisa, Chiki, Hermionu i još neke ne vidim često na mojim predavanjima.Prijavilo ih se
više od deset , a aktivno ih je pet-šest.Ali zato pohvaljujem E.J.McDoug, Rosalie Parkinson,
Alice Cullen,Jadea i Lily Lunu Potter(koja nije bila na prvom jer se kasnije upisala) i ako ovako
nastave, svakome po sto bodova na kraju školske godine.

Puno Vam hvala na razgovoru s nama.
.................


Nakon ovog ugodnog razgovora s Tarantachom Scienom Lordsale, završavamo s ovotjednim izdanjem Dnevnog proroka. Sljdeći put izlazi u nedjelju. Ako želite interviju, javite se u komentarima i ostavite svoj mail,

iz kišovitog Hogwartsa,
javlja se,
ELIZABETH JENIFFER MCDOUG.



| komentari (0) | print | # |


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.