nedjelja, 20.04.2008.

Dobro ili ne, jednostavno razočarana

Evo jučer je prošlo i natjecanje.
Prošli tjedan samo mi je to bilo važno. Svaki dan, dva puta tjedno po 3h treninzi i treninzi.
Prifesirica koja je radila s nama rekla je da je jako zadovoljna koliko smo napravile ovaj tjedan i da smo jako napredovale. Prije natjecanja je rekla da samo otplešemo onako kako mi to znamo i da će biti dobro... i da se ne zamaramo s onim koji nas gledaju i da nas baš briga za njih- za žiri.
Prije zadane smo koreografije ludili i užasno smo se bojale i imale VEEEEELIKUU tremu al nije bilo loše. Prije slobodne nas nije više bilo tako strah, a i uživale smo plešući- obožavamo tu koreografiju.
Čekali smo s nestrpljenjem rezultate. Bila sam 90% sigurna da ćemo biti 2. ali sam se nadala, kao i ostale curke da ćemo biti 1.
I tako je došla ženska i krenula proglašavati, od prve kategorije, trećeg mjesta. Zatim smo došle mi 2. kategorija- 90bodova su imale neke cure i osvojile su treću nagradu. 97,(neznam točno decimalu) 2. mjesto umjetnička škola Franje Lučiča-MI- i 98 bodova 1.mjesto neke curke iz Zagreba. Svi razočarani, rasplakala sam se... nije to tako loše mjesto ali toliko uloženog truda i sve da nas pobjede neke male klinke s koreografijom za 1. kategoriju. Malo smo se smirile i otišle na večeru. Profa nam je rekla da smo se mi potrudile i pokazale najbolje. Ona zna kako smo radile u dvorani, a ti suci nikako nemogu u 2 i pol minute vidjet naš trud i koliko smo mi dobre- to je ona rekla, malo sam se smirila i odlučile smo se zabavljat putem kući... Samo sam ja plakala čudno, inače baš ne plačem........ mahmahmahmahmahmah

[12:31 - 63 ]
Komentari | Isprintaj | #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.