ponedjeljak, 07.01.2008.

!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?

Evo, napokon novi post. Ovih dana nisam posjećivala svoj blog kao ni Vaše dragi moji.notuzan Žao mi je, naravno, ali nekako nemam volje ni za pisanjem postova ali ni za komentiranje, zapravo nizašto!
Praznici su me uljenili. Spavam danju, a noću pijem krv!roflnaughty Dobro nisam toliko poludjela i pretvorila se doslovno u nekog zombija ili vampira ali uglavnom tako provodim dane, odnosno noći.eeksmokin Ili buljim u comp tražeći neku zabavu ili u TV-e ili u note iako u zadnje vrijeme nemam volje ni za to ali mi nekako niti neide...
Iako se previše ne zabavljam vrijeme mi leti i više neznam di sam, OK znam tjedan dana do škole ali kada je to vrijeme prošlo!? Božić, Nova godina, sve je to iza nas, samo tako, prozujalo, a uskoro će tako i praznici, a ja se nisam stigla pošteno zabavit, dobro opet lažem, zapravo ne u potpunosti ali ...... Božić, Nova godina i neka večer kada je Iva "spavala" kod mene bili su stvarno super ali što je sa ostalom većinom dana!? Zapravo shvačam da sam postala lijena i za zabavu, ma sve je to veliko ništa od odmora i ovih praznika! Jedva čekam ljeto!
Dragi moji čitatelji, pokušajte se zadovoljit ovim postom do nedjelje kada ću se natjerat da napišem zadnji post ovih praznika. Isto tako Vam želim zahvaliti na komentarima i reči da mi je stvarno žao što vam to ne uzvračam ali... pokušajte me shvatiti! Sada ću pokušat ostaviti bar par komentara na svakom blogu, ok, ok ne na svakom nego onim koji budu imali sreće jer Vas ima jako puno ali pokušat ću što prije. Čitamo se! wavewavewavemahmahmah

[14:28 - 51 ]
Komentari | Isprintaj | #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.