nedjelja, 23.12.2007.

Praznici, uživancija, kićenje bora..........





Napokon da napišem novi post!
Škola je završila i praznici su počeli!! Uživam, uživam i radim sve one stvari koje inače ne stignem ili jednostavno nisu prigodne za druga godišnja doba. Razmišljam što se sve izdogađalo ovo polugodište i zapravo vidim kako je moj život zaista dosadan!!rolleyesrolleyes Pogotovo što se tiče škole, a kamoli dečkiju u njoj, a moju "popularnost" u društvu neču ni spominjat. Zabava i izlasci s best frendicom (Ivom) da, ali S NIKIM DRUGIM!no Ma dobro, to me toliko ne deprimira, glavno da imam jednu dobru frendicu nego tisući nikakvih frendova....yesthumbup Ocjene su ok ali mogu biti dosta bolje, a slijedeče polugodište i moraju! Plesna škola je ono što me ispunjuje i uljepšava moj život, i cijelu tu sliku. Produkcije, audicije i natjecanja... klavir i vježbanje dok ne poludim i rastezanje uz neku dobru mjuzu! yesthumbup
Kolača puna kuhinja, a miris se širi cijelom kućom. Apetit raste,a tako i broj na vagi ali koga briga, poslije na dijetu. SVI! roflroflrofllazelaze
Sutra je badnjak i sutra bi se trebao kititi bor. Unatoč tomu mi smo ga odlučili okititi danas- dan prije il kasnije tako sve jedno, neki ga imaju okićenog već odavno! Svake godine nešto novo, i nešto lijepše, tako je moralo biti i ove godine. Nešto potpuno suprotno i potpuno novo, ali moram reći PRELIJEPO. Naravno, ja sam birala boju kuglica i kupila ih. smijehsmijehsmijehCrne kuglice za koje su svi govorili da nisu baš prigodne ispale su super! Dodali smo još srebrne i bijele. Tu su bile i one prekrasne staklene kuglice i isti anđelčići i nesmijem zaboraviti, posebna kuglica koju smo kupili u Beču, a vrh, kao šlag na kraju! Štalica je isto ispala super, mojih ruku dijelo! Baš sam dobila neku inspiraciju i poslagala sam anđele pored štalice, koja je (kao) na nekom brdašcu (stoliću prekrivenom "maramom"). Bijela "slamica" poslužla je kao snijeg, a kućice kao malo selo. Baš je ispalo ok iako je malo usfalilo lampica za bor- jer smo htijeli da je dosta gusto- al sve u svemu, baš je super!!






[15:57 - 27 ]
Komentari | Isprintaj | #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.