nedjelja, 16.12.2007.

Audicija

Evo javljam Vam se nakon, evo 5 dana. Stalno neka strka i brka.nutnutnut Oprostite što Vam nisam stigla niti uzvračat komentare ali je stvarno vremena premalo. headbangheadbang
Produkcija je prošla, a sada se spremamo za audiciju za natjecanje. Pošto sam se ovaj tjedan opet nešto "razbolila" nisam smjela vježbati.rolleyesrolleyesrolleyes Unatoč tome morala sam doći u četvrtak u plesnu jer je audicija sutra, a mi smo koreografiju radili samo jedan sat.rolleyesrolleyestuzantuzan U četvrtak mi je bilo koma! Kao prvo jedva sam preživjela sat, stalno sam kašljala i jedva dolazila do zraka, a još uz to nikako nisam mogla odplesat koreografiju kako se spada!tuzantuzannonoburninmad stalno sam griješila! Bila sam užasno ljuta, a skoro sam se i rasplakala ali sam ipak zadržavala to u sebi. crycrycrycrycry Mislim to je bio tek drugi sat da smo radili tu koreografiju ali sam ipak skoro pukla...!
Sutra je audicija i nisam sigurna da ću proći... loše mi ide...tuzancryrolleyes mi smo druga kategorija i neznam kako će to ići. Plesat ćemo samo pred svim nastavnicima plesa u našoj školi i tko prođe ide na natjecanje. Pošto to svi radimo u zadnji čas, pošto smo imali produkciju, nije važan tehnički dio (posve) nego koliko smo zapamtili i kako izvodimo.... pošto ja zaboravljam koreografiju to će proči užasno.nonoblablablablamad Još ćemo ponavljat koreografiju sutra (iako imamo balet) prije audicije, a onda počinje užas (audicija) nadam se da ću Vam stići javiti kako je bilo. Molim Vas kommajte mi!!
Pusa!! kisskisswavewave

[18:02 - 11 ]
Komentari | Isprintaj | #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.