četvrtak, 06.12.2007.

Produkcija

Evo da vam se malo javim!mah
Danas je produkcija.yesyesJoš me uvijek nije strah i nemam tremu.thumbupthumbup Al kladim se da će me, kao i uvijek, biti užasno strah prije nastupa!eekzalivenzalivenzaliven Samo se nadam da će sve proću OK-e. Iako, kada sam ja u pitanju, nikada nemože sve proći u najboljem redu.rolleyesrolleyes Uvijek neka strka i brka. Ma.... bit će dobro.sretansretan Iz baleta ćemo imati plave dresove i prekrasne suknjice, iz narodnih te iste plave dresove i jednu drugu bijelu suknjicu, a iz plesa ćemo imati sreberne (a cure koje plešu s nama tu koreografiju zlatne) i crne hlače. yessretanSvi su nam rekli da su nam dresovi užasno ružni tuzancrytuzan(ti sreberni) Meni su iskreno OK,sretansretan pogotovo za scenu i mislim da će biti super, kroj je malo čudan al nadam se da će se gledateljima svidjeti sveukupan dojam.rolleyeswinkwink Al osim toga- pa nisu toliko važni dresovi!smijehsmijeh Javim vam kak je sve prošlo, a možda stavim i neke slike, a vi pogađajte koja sam ja!! smijehsmijehsmijehnaughty
Bye!! wavewavewavewave

[12:07 - 25 ]
Komentari | Isprintaj | #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.