utorak, 20.11.2007.

Još i mala matura!!

Bok ljudi! Dodala sam još neke u linkiće, nadam se da ste sretni. =)smijehsmijehsmijehwinkwink Voljela bi da mi malo više komentirate i da bar malo proćitate post i njega prokomentirate, al dobro.....rolleyesrolleyestuzanrolleyes
Možda se selim....thumbup zapravo sigurno se selim al neznam kad i neznam gdje.... mislim znam da ću ostat u istom gradu al neznam gdje ćemo kupit stan. U četvrtak idemo mama i ja gledat jedan stan, zgrada izgleda super, baš je lijepa, pa se nadam da je i stan. sretanyessretanTo je jedna od novijih zgrada tak da ima i dosta slobodnih stanova, pa možemo birat. Jedva čekam.yesyes Jedva čekam jer ćemo moći i sve uredit kak hočemo mama i ja ( sad živim i s bakom i dedom pa...) Obožavam uređivat stanove....yesthumbup Već smo se mama i ja dogovorile da ćemo, polako, sve kupovat novo.........thumbupthumbupyesyes A moći ću imat i piano u svojoj sobi pa neću nikom smetat kad ga moram vježbat, a dobit ći i najveću sobu jer ja ionak imam najviše stvari. Mama praktički ima samo krevet i ormar, brat krevet (naravno) 3 police s knjigama (obožava čitat- uglavnom kupuje knjige na engleskom) , stol i ormar. A ja imam krevet, televizor, stol, police, mali ormar s ladicama, piano, ormar i još jednu komodu! Znam, stvarno puno al moram držat negdje sve te stvari koje zapravo samo stoje i skupljaju prašinu al mi ih je žao bacit!pjevapjevarolleyesrolleyes Istina da će mi biti dosta udaljena od škole u koju idem sad al ionak imam još samo ovu i slijedeću godinu. Neda mi se selit u drugu školu jer uskoro gotova osnovna pa......
(ovo nije moj stan :-))



Sutra imam slobodni dan što se tiče plesa al moram štrebat.......... A NEDA MI SE!!!!!!!!!!!madnopuknucu Moramo se i propremat za one probne ispite male mature i morat ćemo naštrebat čitavo polugodište!nononono Nije da ništa neznam al mi se neda sve to ponavljat i ponavljat, i ponavljat, i onda opet sve zaboravit, pa sve ispočetka! Koma! Mrzim školu!!burninmadburninmadheadbangmad



Ah evo napokon neki malo krači post. Nadam se da ćete bar ovaj postić pročitat i malo više komentirat. POZZ mahmahmah

[20:11 - 47 ]
Komentari | Isprintaj | #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.