subota, 10.11.2007.

Piano

Evo odabrala sam pisat o pianu jer to je, nakon plesa, najdraži predmet i obožavan ga svirat. Razmišljala sam o čem da pišem i pošto nisam baš puna nadahnuća, odlućila sam o pianu. Upravo sam završila sa vježbom. Svirala sam "Sonatinu" i još jednu skladbicu. Baš mi nešto neide, pa da se nefrustriram više, odlučila sam pisat post, a vježbat kad budem dobro raspoložena, odnosno kad mi sve ide od ruke. Iako mi je ovo tek druga godina klavira i iako mi je to sporedni predmet, pa ne učimo tako opširno ko učenici koji idu baš na klavir, moram priznat da za sad to ide dosta dobro. Naravno da mi ne učimo neke velike skladbe koje treba vježbat po tri sata na dan (moja frendica ide na klavir, pa znam kak je to) ali dosta naučimo i to mi se sviđa jer sam prvi sinty- sajzer (neznam kak se piše, pa da ne kompliciram pročitajte ovako) dobila već oko pete godine od strica iz Amerike i stalno sam ga svirala, a prva pjesmica koju sam naučila svirat bila je "bratec martin"- to me mama naučila. Dalje sam učila svirat takve male pjesmice po sluhu i malo po mao došla sam do faze kad sam silno htjela naučiti svirat "za Elisu". Prvo sam pokušavala po sluhu i zapravo kad sad gledam puno sam naučila. Al sam onda nagovorila mamu da mi kupi note i naučila po notama s obje ruke. I onda sam u 4 razredu plesne dobila klavir kao predmet. U početku mi se baš nije svidjelo jer smoradili neke jadne i dosadne vježbice koje sam ja vrlo lako naučila jer sam prije svirala doma i savladala sam to dosta dobro i to mi je bilo glupo i tek sa ove godine počela s nekim normalnim skladbicama i sad mi je super! I svaki sam dan vježbala- super kaj sam bila ovaj tjedan bolesna jer sam imala vremena puno vježbati i sad mislim da sam baš super navježbala. Kad se sjetim kad sam tek dobila note i sad- baš sam happy!
A dobro neču više duljit.... neka ovaj post bude malo krači. Ajde dajte malo više komentirajte!! Pozzzzzzzzzzz!!!!!!!!!!!!!!!!!!


[19:38 - 47 ]
Komentari | Isprintaj | #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.