wukovar..jebeš maturalac ovo je bio izlet pravi!!jebeno!!

ovoga ljudovi pozdraf!!ovak mi smo išli neki dan u Wukovar i meni je bilo prejebeno!!!!!!!!!sve počinje ovak...
Digla sam se u 5:00h, obukla se,i sprmila te lagano krenula s Marjanom na autobusni...na putu do tamo mi smo sreli pol ekipe..kad smo došli na autobusni ukrcali se čekali smo malu Anamariju..i krenuli smo,sjedili smo na zadnjim sjedalima na katu(autobus na kat)...Jeate nit 20 min Marjani se već grlo osušilo...htjela je da se otvori prva bavaria,al frka je bila u tom kaj nisam nikaj jela...ma jebiga ubacim ja u kljun dva zalogaja i popim dva guca...ošle smo marinče i ja do ekipe napred(viktor,krvavi,mančy,dany,jan,silva i ove neke budale..btw POZDRAF NJIMA VELKI!!!)i digli mi ekipu na nogeroflcerek...Silva se odma ubio,popio je preveč Joška(njegov lik će ostati anoniman..)..hehe pozz i jošku...ovoga i nama je bilo super...pjevali smo zabavljali se uf jebate...kasnije smo još mal pili....mančy i silva su se zbljuvali pa im je opet kasnije bilo dobro...pa smo se mal smirili...marina je sjedila s mančijem,marjana s tigom,ja sa vitorom hehe...vitoreeeecerekcerek...hehe...dog smo se šetkarali po busu neki likići bedasti su nas stalno slikali jebate...a onaj ćoravi je glup u pm..treba mu neko bacit krafnu u glavu...na kraju sam upoznala cjeli bus poslikala se sa svima....ma uglavnom bilo mi je odlično voljela bi vrjeme vratit i ponovit to!!!POZDRAF CJELOJ EKIPI IZ BUSA....
wavewave bilo je zakon!!!thumbupthumbup

A SAD VIZUALIZACIJA...i btw mama kad me vidla na slikama rekla je da zgledam pijano...ma cccccccc nisam sam sam bila vesela...
Free Image Hosting at www.ImageShack.usja i vitoreee...cerekroflthumbup Free Image Hosting at www.ImageShack.usi opet...thumbupsmokin Free Image Hosting at www.ImageShack.us anamarija mala...thumbupthumbupcerek Free Image Hosting at www.ImageShack.us dany...s marininim očalama...smijehcerekroflludthumbup Free Image Hosting at www.ImageShack.usopet mi...vitoreee....roflpartythumbup
Free Image Hosting at www.ImageShack.usmarinče i vitoreeee....heheheh smijehsmokinpartythumbup Free Image Hosting at www.ImageShack.usmala anči,ja i marija...smijeh Free Image Hosting at www.ImageShack.uslepa i ja....thumbupkiss Free Image Hosting at www.ImageShack.usah..kaj da velim..ma jedna rječ komaaa party Free Image Hosting at www.ImageShack.usheheh..silva zapovjeda....a ono dobra i loša strana lica..heheh roflrofl Free Image Hosting at www.ImageShack.us,,,L O L....roflrofl Free Image Hosting at www.ImageShack.uslepa i krvavi...cereklud Free Image Hosting at www.ImageShack.usmi ajamo...zijev Free Image Hosting at www.ImageShack.usvitor aja....Free Image Hosting at www.ImageShack.usmančy aja...Free Image Hosting at www.ImageShack.ushehe viktor sa hostesama...hehee roflrofl Free Image Hosting at www.ImageShack.uslepa moja marjančica ...Free Image Hosting at www.ImageShack.usmančy zvan heri poter...smijehsmijeh Free Image Hosting at www.ImageShack.usneku klinku pokupili smo putem...rofl Free Image Hosting at www.ImageShack.usajmo vaan...(lik ima zakon majcu..playmate..) Free Image Hosting at www.ImageShack.usnaišli smo i na dva čevapa u lepinji...cerekrofl Free Image Hosting at www.ImageShack.usno coment...cerekFree Image Hosting at www.ImageShack.usoo komada...thumbupcerek Free Image Hosting at www.ImageShack.ushehe...cerek Free Image Hosting at www.ImageShack.usmeni zgleda ko ona iz mrak filma kad kaže svećeniku fak me fak me...hehe elly sryyes Free Image Hosting at www.ImageShack.usekipa iz donjeg djela busa...Free Image Hosting at www.ImageShack.ustwins sistaz..hehe blizanke...Free Image Hosting at www.ImageShack.usodvukla marina silvu na zadnje sjedalo hahaha...roflrofl ona bi se cmak cmak... Free Image Hosting at www.ImageShack.ussve je bilo gotovo za 10 minuta a vi si mislite kaj su delali..heheheherofl Free Image Hosting at www.ImageShack.usostala ekipa..tj.ekipa br 2 cerek Free Image Hosting at www.ImageShack.us silva je muhu progutal pa mu je bilo malo loše a i joška nije više bilo...roflrofl Free Image Hosting at www.ImageShack.usekipa 2 thumbup

LJUDI TO JE TO!!!NAMA JE BILO JEBENO A VI UŽIVAJTE U SLIKAMA I OVOM POSTU KOLKO SMO I MI NA IZLETU POZZZ ŽTŠ I OSTALI ....kisskisswavewavemah

10.05.2007. u 22:17 | 55 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (8)
Ožujak 2007 (11)
Veljača 2007 (20)

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

sve i svašta
PRIPREMILA SAM VAM TESTIĆ......

http://www.cajanka.com/quiz/60545476/res/
AE FACERI DOKAŽITE SE....roflburninmadsmijehwave

Free Hit Counters
Free Hit Counters


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

!!!MATURALAC!!greedyroflbangpartysmijehcerekthumbup


Blog images codes

Blog images















Bila je lijepa,
I svi su je gledali,
Osim njega.
Bila je prolazila parkom,
I svi su joj se divili,
Osim njega.
Sada nje više nema,
I svi su je zaboravili,
Osim njega koje je nazalost nije vidio jer je bila ruzna.





BRING IT ON lyrics




NBG
Ima dana

ima dana kada ne znam sta da pjevam
zbog te kucke sto mi stvara hemeroide
ja te volim tako silno da zivim
ja te volim ali ne znam sto da radim

ima noci kada ja ne mogu da spavam
zbog te drolje sto mi uze sve
ja te volim tako silno da umirem
ja te volim ali jebes to

ima dana kada ne znam sta da radim
zbog te kurve sto mi stvara bol
dok te guzim tako silno da umires
ja te volim ali jebes to

ima noci kada ja ne mogu da spavam
zbog te fukse sto mi uze sve
vrati meni komad pare sto ti dadoh
vrati meni zivot moj
zivot moj
zivot moj...

Miscellaneous Icons

Miscellaneous Icons






Đubrivo
Đubrad

Đubrad, mi smo đubrad
Mi smo pokvareni do kosti
Mi smo perverznjaci
Mi mrzimo Kelly Family

Mi smo umno poremećeni
Mi smo seksualno nastrani
Đubrad, mi smo đubrad
Mi smo
Yabba dabba đubrad
Yabba dabba đubrad
Mi smo retardiran


NBG
Marijana


Jedne, jedne divne majske noci
Ti si rekla da ces doci na prvi randevu
O Marijana, slatka mala Marijana
Tebe cu cekat ja sve dok svane dan

Noc je, svud je oko mene tama
A ti kurvo spavas sama i ne znas da sam tu
O Marijana, slatka mala Marijana
Tebe cu cekat ja sve dok svane dan

Ponoc, ponoc vec je davno prosla
A ti kurvo nisi dosla na prvi randevu
O Marijana, slatka mala Marijana
Tebe cu cekat ja sve dok svane dan

Dodji na prozor, milu ti majku jebem
Ti se tamo jebes, a ja ovde zebem
O Marijana, slatka mala Marijana
Tebe cu cekat ja sve dok svane dan

Miscellaneous Icons

Miscellaneous Icons



Iz mog dnevnika...

*The saddest thing in the world is loving someone
who used to love you!

*The hottest love has the colldest end!

*YOU have been the TREASURE in my hand.
YOU always stood BESIDE ME.
So I foolishly believed
that YOU would ALWAYS BE THERE.
BUT then there will came a day,
when I will turn my head and YOU will
.............SLIP AWAY!!!......

*Loving is so short and forgetting is so long

*I cant cry so hard for you to hear me...I know because i've tried!



Linkovi

marioneta-metalka,zakon cura,moja najbolja frendica..obavezno posjetite...

moja druga najbolja prijateljica...marinče moje...posjetite obavezno također...


Pink Gun Beautiful But Deadly Icons

Pink Gun Beautiful But Deadly Icons










NO DOUBT...ITS MY LIFE

It's funny how I find myself
In love with you
If I could buy my reasoning
I'd pay to lose
One half won't do

I've asked myself
How much do you
Commit yourself?

It's my life
Don't you forget
It's my life
It never ends (It never ends...)

Funny how I blind myself
I never knew
If I was sometimes played upon
Afraid to lose

Oh, I'd tell myself
What good do you do
Convince myself

Oh, It's my life
Don't you forget
Oh, It's my life
It never ends (It never ends...)

And I've asked myself
How much do you
Commit yourself?

It's my life
Don't you forget
Caught in the crowd
It never ends (its my life)

It's my life
Don't you forget
Caught in the crowd
It never ends (It never ends)

Oh, It's my life... (oh its my life)
Don't you forget... (don't you forget)
Caught in the crowd... (caught in the crowd)
It never ends (it never ends...)


please please...i am your lady...why cant you love me?


Cute Sketched Couple In Love Icons

Cute Sketched Couple In Love Icons



A million words would not bring you back,
I know,
because I've tried.
Neither would a million tears.
I know,
because I've cried


Image hosted at bigoo images

Image hosted at bigoo

COLONIA--Dio nje

Ponovo ludim, tonem u misli što ne daju sna
Telefon šuti, satima biram pogrešan broj
I gledam kako naše kule se ruše, sve mijenja se
Ljubavi imaš, ali čuvaš ju samo za nju

Zauvijek u tebi ostat će barem mali dio nje
Sve ono što za mene osjećaš, nestat će
I svakoga dana molim se, sve više i više bojim se
Zauvijek u tebi ostat će dio nje

Najgore slutim, i sada tek vidim i sada tek znam
Koliko te trebam, koliko mi znači kad uz mene si
Ali ove ruže nisu za mene, ti voliš ju još
Ljubavi imaš, ali čuvaš ju, samo za nju

Zauvijek u tebi ostat će barem mali dio nje
Sve ono što za mene osječaš, nestat će
I svakoga dana molim se, sve više i više bojim se
Zauvijek u tebi ostat će dio nje



NO DOUBT...DONT SPEAK

You and me
We used to be together
Every day together always
Verse 2

I really feel
I'm losing my best friend
I can't believe
This could be the end
Verse 3

It looks as though you're letting go
And it it's real,
Well I don't want to know
Chorus

Don't speak
I know just what you're saying
So please stop explaining
Don't tell me 'cause it hurts
Don't speak
I know what you're thinking
I don't need your reasons
Don't tell me 'cause it hurts
Verse 4

Our memories
They can be inviting
But some are altogether
Mighty frightening
Verse 5

As we die, both you and I
With my head in my hands
I sit and cry
Chorus

Outro

It's all ending
I gotta stop pretending who we are...

You and me
I can see us dying ... are we?
Chorus


Hand Made Heart Love Icons

Hand Made Heart Love Icons



d song ;)(IZ DNEVNIKA MALE NARKOMANKE)

Voljela sam jednog dečka,on je bio
dio mene,a sad su mi ostale
SAMO USPOMENE!Image hosted at bigoo images

Image hosted at bigoo



Sand Drawing Always Love You Icons

Sand Drawing Always Love You Icons




OPROSTI-sto sam te voljela vise nego sam smjela, jer to je bilo jace od mene..
s tobom sam htjela nesto sto niko nikada nije mogao imati, htjela sam-NAS..
OPROSTI-sto sam ti dosadjivala i uzalud se nadala, ali znas ljubav je takva!!
OPROSTI-sto nisam savrsena zenska sa savrsenim tijelom,
ali ja sam samo htjela da ti budem jedina..
OPROSTI-sto sam ti u zivot dosla bez najave,
ali nadala sam se da ces me zavoljeti..
OPROSTI-sto si se sa mnom tako osjecao, samo sam htjela da budes sretan..
dijete sam ali te volim ****... shvati-niko te nikada nece zamjeniti-nikada!
Ne mogu ti bit prijateljica a istodobno te voljeti i zeljeti do ludila,to me ubija..
Zato zaboravit cemo sve,kao da se ne poznamo, tako je za nas bolje..
Ja vidim da sam ti prevelik teret, a to jednom dečku kao sto si ti zaista ne treba..
iako te moje suze ne bole, one te doista vole..


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Blog images codes

Blog images



Jednog dana u novinama je osvanula priča
da se djevojka bacila s nebodera zbog voljenog mladića.
prije smrti napisala mu je
oproštajno pismo....
''DvA sViJeTa mI sMo,NiKaD sKuPa mOgLi BiTi niSmO,
KrAj TeBe sAm sE oSiJeĆaLa kAo pTiCa u LeTu,
BiO sI mI sVe nA sViJeTu...
VoLJeLa SaM sVaKi DiO TeBe i ZbOg teBe PrOkLiNjaLa SeBe...
PrAtiLa SaM sVaKi kOrAk TvOj i pRiŽeLJkiVaLa dA si SaMo Moj,
Al TeBi jE vAžNiJa BiLa DrOga,GlEdAo sI u njU kAo u BoGa...
VoLJeLa SaM OčAj nA tVoMe LicU,DoK sI SvUgDje Sa sObOm nOsIo ŠpRiCu...
KoLiKe SaM nOćI pRopLaKaLa,moLeĆi BoGa Da Te iZbAvi Iz PakLa ToGa...
ZbOg TeBe SaM SkOrO uBiLa,DoK tE DrUgA pReD mOjiM oĆimA LJuBiLa...
SvAkE NoĆi U MisLimA sU Mi BiLe TvOjE pLaVe oČi...
HtJeLa sAm Te PrEbOLJeTi,HtJeLa SaM tE pReStAt vOljEtI,
HtJeLa SaM tE ZaBoRavItI pOmOćU pIćA,
aLi sAm tE OpEt oSiJeĆaLa U SvAkom DiJeLu SvOgA BiĆa....
ČiM sAm Te UgLeDaLa :sMeĐa KoSa,sMeĐe oČi,
zNaLa SaM:ZaBoRaViT Te NeĆu MoĆi....
ZbOg TeBe SaM MoRaLa KrOz pAkAo pRoĆi I Do OvE tOčKe DoĆi...B
iO Si Mi LJuBaV pRaVa,a Ja Za tEBe oD lJubAvI nItI mRva...
NoSiLa SaM Te u KRvI,
A sAdA Će Se njOmE hRaNiTi CrVi...
KaD Se vRaTe LAsTaViCa JaTa,
vIšE nEćE bItI mOjiH rUkU Da sE SmJeStE oKo mOgA vRaTa....
MoLiM tE sHvAti,
SvU sReĆu ŽeLiM tI jA,AlI nEžElIm vIšE SaMa ČeKaTi SuMoRnE ZoRe,
OvO Je jEdINi IzLaZ Iz oVe nOćnE MoRe....
ZnAj dA Te nEkRiVim Ni za ŠtO,VoLJeLa SaM Te,
TI MeNe NiSi i tO Je tO....
SaMo Te jEdNo MoLiM,PoVrEmEnO Mi DoNeSi Na GrOb JeDaN CvIjEt,
JeR IpAk Si bIo SDaV MoJ SvIjEt...!!!''

Nakon dva dana u novinama osvane priča:
''Na grobu djevojke nađoše leš mladića!''
Obitelj što je donjela cvijeće svojim mrtivim,
našla ga je s nožem u prsima.Kad je došla policija,ustanovila mir,
u njegovoj ruci našla je krvavi papir:
''Ja sAm VoLiO TeBe,aLi Me OvAj ŽiVoT nEpOvRaTnO sJeBe....
GaDiM Se sAm sEBi,JeR pRaVu ljUbAv NiSaM MoGaO pRuŽiTi tEbI,
A VoLiO SaM Te svJeDoK Mi bOg,SaD KaD Te NeMa KaO DA NeMaM nIkOg SvOg...
GurAo sAm Te StAlNo od SebE,
jeR NiSaM ŽeLio UNišTiTi TeBe...
NiSaM HtiO Da PaTiŠ,A TiSUćU PuTa SaM pOžEliO Da mI Se vRaTiŠ...
LJuBaV jE KuJa KoJa Te nA SvE NaČiNe SjEbE,
LJuBaV Je OnA GuJa Koja Me OdVoJiLa Od TeBe...
NeŽeLiM ViŠe BiTi tUgE i BoLi RoB,
JeDiNa žElja Mi Je Da sToBoM DjElIm GrOb....
U ZoRu KaD Mi SrCe PrEsTaNe Da LuPA,
KaD nIsMo MoGli zA žIvOta,u SmRtI ČeMo BiTi sKupA!''...


Image hosting images

Image hosting



Here I Am Lyrics


Seems like just yesterday
You were a part of me
I used to stand so tall
I used to be so strong
Your arms around me tight
Everything, it felt so right
Unbreakable, like nothin' could go wrong
Now I can't breathe
No, I can't sleep
I'm barely hanging on

Here I am, once again
I'm torn into pieces
Can't deny it, can't pretend
Just thought you were the one
Broken up, deep inside
But you won't get to see the tears I cry
Behind these hazel eyes

I told you everything
Opened up and let you in
You made me feel alright
For once in my life
Now all that's left of me
Is what I pretend to be
So together, but so broken up inside
'Cause I can't breathe
No, I can't sleep
I'm barely hangin' on

Here I am, once again
I'm torn into pieces
Can't deny it, can't pretend
Just thought you were the one
Broken up, deep inside
But you won't get to see the tears I cry
Behind these hazel eyes

Swallow me then spit me out
For hating you, I blame myself
Seeing you it kills me now
No, I don't cry on the outside
Anymore...

Here I am, once again
I'm torn into pieces
Can't deny it, can't pretend
Just thought you were the one
Broken up, deep inside
But you won't get to see the tears I cry
Behind these hazel eyes

Here I am, once again
I'm torn into pieces
Can't deny it, can't pretend
Just thought you were the one
Broken up, deep inside
But you won't get to see the tears I cry
Behind these hazel eyes

pjesmice iz mog dnevnika...

dlanovi ti se znoje,srce ubrzano lupa,
a glas ti zastaje u grlu?
-t0 nije ljubav t0 je zaljubljivanje
svaki dan mu g0v0ris da je 0n
jedina stvar na k0ju misliš
-t0 nije ljubav t0 je laž
nem0žeš skinuti pogled
ili ruke s njega?
-t0 nije ljubav t0 je p0žuda
p0n0sna si na njega i
želis ga svima predstavit??
-t0 nije ljubav t0 je sreća
želis ga jer znas da je 0n tu,
p0red tebe
-t0 nije ljubav
t0 je usamljen0st

s njim si jer 0n t0 želi?
-t0 nije ljubav
t0 je sažaljenje

s njim si jer te
ljubi i drži za ruku?
-t0 nije ljubav
t0 je nesigurnost

srce ti presk0či kad ga vidiš?
-t0 nije ljubav
t0 je strast

0drekla bi se najdražih stvari
zbog njega?
-t0 nie ljubav
vec velik0dušn0st

sve se u tebi lomi
kad je 0n tužan
- da t0 je ljubav
privlače te drugi
ali ipak ostajes s njim bez kajanja?
- da t0 je ljubav
prihvačaš njegove mane
jer su one di0 njega
-da to je ljubav
dala bi život za njega??
-da t0 je ljubav...


Love You Icons

Love You Icons



Voze se dvoje mladih na motoru...
Djevojka:˝nemoj tako brzo˝...
On:˝ne baš je ludo˝...
Djevojka:˝nije mi prijatno,molim te˝...
On:˝kaži mi da me voliš˝...
Djevojka:˝znaš da te volim˝...
On:˝zagrli me˝...
(ona ga zagrli..)
On:˝molim te uzmi moju kacigu sa glave meni je tjesna i stavi je sebi na glavu˝...

Sljedeće jutro u novinama:
Motor je imao prometnu nesreću,jer su kočnice popustile,
Dvije osobe su bile na motoru...
Jedna je preživjela,
A druga poginula...

ISTINA JE:
on je na pola puta ustanovio da su kočnice popustile,ali to nije želio reći svojoj djevojci...
Želio je posljednjih put čuti njene riječi VOLIM TE...
Želio je posljednji put osjetiti njen ZAGRLJAJ..
Zatim ju je zamolio da stavi njegovu kacigu na svoju glavu,
Iako je to značilo da će on poginuti...


image hosting file hosted images

image hosting file

I Wish I Was As Invisible... Icons

I Wish I Was As Invisible... Icons



Love Black & White Piano Keys Icons

Love Black & White Piano Keys Icons




do you think im cold as ice because i have blue eyes?


Ice Blue Eye Close-up Icons

Ice Blue Eye Close-up Icons