< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

*My LiTTLe BioGRaphY*

Ime: Katarina
Prezime: previše informacija
Razred: 7.d
Ljubav: Ma daj molim te!
Naj frendice: Seka, Kety, Sonja, Anja, Lucija
Ostale frendice: Mateja, Anna, Marija.....
Najgore frendice: Nema ih
Naj frendovi: Jura,Vid, Čiko, Kiks, Fićo O.
Ostali frendovi: Gale, Krešo, Bera, Toni, Števa, Štef, Joža...
Najgori frendovi: Nema ih
Opiši se: Ma daj, molim te! Pa da mi ljudi pobjegnu s bloga!
Naj boje: Siva,crna, ljubičasta, žuta, plava, crvena... Ma sve!
Naj predmet: Povijest, vjeronauk, hrvatski, zemljopis
Najgori predmet: 3 put pogađaj!
Imaš li smisla za humor: Pa nek ljudi procijene!
Naj jelo: Palačinke s orasima
Naj piće: Shweps Tangerina (ako krivo piše, nemojte mi zamjeriti )
Uzrečica života: Ako imaš cilj ili životni san, nemoj odustati od njega, ma makar ti bilo tko stao na put!
Ne volim: Umišljene, dvolične, lažljive i prevrtljive osobe, one koji se drže važni...
Želiš postati: Glumica ili spisateljica
Naj pisac: R.L. Stine i J.K. Rowling
Naj dirljiviji film: Titanick
Naj bolji film: High school musical 1 i 2, H.Potter 5 (tj.Red feniksa)
Naj pjevačica:A, Tisdale, H.Duff, V.Hudgens, LaFee
Naj pjevač: Jedan i jedini Jesse McCartney i Zac Efron
Voliš li ići u školu: Molim?!? Kakvo je to pitanje?!? Naravno da ne! Ali je dobra radi frendova.
Žaljela bi živjeti: U L.A.- u i New Yorku
A to je za sad dosta o meni... A i iskreno da kažem, ne znam kaj da napišem. Ali ako se sjetim nečeg nadopisat ću. A sad pozz!!!!!!!!!!! Ki$$! CmoX!mahpjevawavekiss

Evo vam tv. program



Nekaj kuul:
Eto slikica od One Tree Hilla... Postalo mi kul to...



I LOVE BROOKE!





Kety loves Peyton...





Lucas





Haley



Sve po malo...
Selena Gomez







JoJo



Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
[URL=http://www.monitor.hr]Monitor.hr[/

ApARtMAn
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

PLaŽa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

C00L GIRLS
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

ŠaLJa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

LoL!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

OsTaLO!
Jesse McCartney Summerland

The Reaping cover

Kimberly, Ashley, PCD, The Pussycat Dolls




Sljikice....

jesse

Jesse McCartney

zac efron

zac Efron

zac efron

LaFee

Lafee

lafee

vanessa hudgens

hilary duff

hilary duff

AC DC

AC DC

AC/DC

Green Day

green day

















































href="http://media.photobucket.com/image/daniel%20radcliffe/Cowco/avadanter.png?o=11" target="_blank">



























SSensual
IInsane
MMushy
PPerverse
LLovable
EEarthy
PPlain
RResponsible
IIdeal
NNutty
CCute
EExciting
SSkillful
SSensual

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

subota, 05.07.2008.

Ewo mene oppet!!!

Ejjj!!!! Ewo mene oppet!!! Sutra idem na moreee!! Ali samo da se nešto odveze,
inače točnije idem 19. I naravno sa mnom ide i SONJA!!!! Morala sam to reć...
Jednostavno sam tolko happy,da ono..... I nakon nekoliko mjeseci potrage, pjesma
se skinula... ( koja? hmm... neću vam reći XD ) hh... Jučer je bila Sonja kod mene...
Aymee kako nam je bilo suuuuper! Neću vam reć kaj smo sve radile ( jer nije za javnost )..
LoL! Zabavljale smo se ko nikad prije.... Navečer smo se iše vozit.... S kety... Bilo je kuul!
Ugl. kad nam je bilo dosadno i nimo znale kaj da radimo, idemo mi slagat šašave kornjače...
i nismo ih složile... ( ali fkt je teškoo ) Joj jedva čekam sutra... Zaton me čekaa!!! Wiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!
Idem u lov na komadeee!!! ( samo ako mi netko baš opako zapne za oko.... )
Ali, inače su svi komadi zauzeti.... ( što život čini okrutnim ) I tako... doma je toliko dosadno, da samo
čitam... ( tri put pogađajte kaj... ) naravno Harry Pottera... Sad sam TEK na 5 dijelu... I tek na stotoj strani
a jučer sam tek počela čitat... Ide mi sporo... Ajoj da.... Nisam jučer ni mogla čitat...
pa eto... malo mi je dosadno doma... Stavit ću u box slike apartmana i mora ( naravno prazne
plaže, jer zadnji put sam bila tam... hmmm. nezz točno kad )
Sad mi se Mp4 mora punit ciiijeli dan da bi sutra baterija izdržala, jer j bez svog mp4 ne živim!!
Moram si dns speglat kosu,spremit, očistit sobu ( do kraja ),ojoj! pa
ja još imam dosta posla... eto žurila sam se napisati post, pa nemojte zamjerit ako je nešto
krivo napisano.... sad kraj posta ( uvijek isti ) Pozzam: Sonju, Kety,Luciju, Anju, Mariju..........
Kiss!!!! I naravno pusa svima vama moji čitatelji!! E daaa! i još vas molim da mi barem ostavite 15
komentara a ne 6!! ( i to da sam još i ja sama sebi kommala, tj. odgovarala na komentare )
volim was sve!!! /Ozbiljno/rofl bye bye... bop bop bop bop to the top... bla bla blaa!!pjeva

|Kul... (25%)| Uvećaj vrijednost papira!| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.