< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

*My LiTTLe BioGRaphY*

Ime: Katarina
Prezime: previše informacija
Razred: 7.d
Ljubav: Ma daj molim te!
Naj frendice: Seka, Kety, Sonja, Anja, Lucija
Ostale frendice: Mateja, Anna, Marija.....
Najgore frendice: Nema ih
Naj frendovi: Jura,Vid, Čiko, Kiks, Fićo O.
Ostali frendovi: Gale, Krešo, Bera, Toni, Števa, Štef, Joža...
Najgori frendovi: Nema ih
Opiši se: Ma daj, molim te! Pa da mi ljudi pobjegnu s bloga!
Naj boje: Siva,crna, ljubičasta, žuta, plava, crvena... Ma sve!
Naj predmet: Povijest, vjeronauk, hrvatski, zemljopis
Najgori predmet: 3 put pogađaj!
Imaš li smisla za humor: Pa nek ljudi procijene!
Naj jelo: Palačinke s orasima
Naj piće: Shweps Tangerina (ako krivo piše, nemojte mi zamjeriti )
Uzrečica života: Ako imaš cilj ili životni san, nemoj odustati od njega, ma makar ti bilo tko stao na put!
Ne volim: Umišljene, dvolične, lažljive i prevrtljive osobe, one koji se drže važni...
Želiš postati: Glumica ili spisateljica
Naj pisac: R.L. Stine i J.K. Rowling
Naj dirljiviji film: Titanick
Naj bolji film: High school musical 1 i 2, H.Potter 5 (tj.Red feniksa)
Naj pjevačica:A, Tisdale, H.Duff, V.Hudgens, LaFee
Naj pjevač: Jedan i jedini Jesse McCartney i Zac Efron
Voliš li ići u školu: Molim?!? Kakvo je to pitanje?!? Naravno da ne! Ali je dobra radi frendova.
Žaljela bi živjeti: U L.A.- u i New Yorku
A to je za sad dosta o meni... A i iskreno da kažem, ne znam kaj da napišem. Ali ako se sjetim nečeg nadopisat ću. A sad pozz!!!!!!!!!!! Ki$$! CmoX!mahpjevawavekiss

Evo vam tv. program



Nekaj kuul:
Eto slikica od One Tree Hilla... Postalo mi kul to...



I LOVE BROOKE!





Kety loves Peyton...





Lucas





Haley



Sve po malo...
Selena Gomez







JoJo



Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
[URL=http://www.monitor.hr]Monitor.hr[/

ApARtMAn
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

PLaŽa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

C00L GIRLS
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

ŠaLJa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

LoL!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

OsTaLO!
Jesse McCartney Summerland

The Reaping cover

Kimberly, Ashley, PCD, The Pussycat Dolls




Sljikice....

jesse

Jesse McCartney

zac efron

zac Efron

zac efron

LaFee

Lafee

lafee

vanessa hudgens

hilary duff

hilary duff

AC DC

AC DC

AC/DC

Green Day

green day

















































href="http://media.photobucket.com/image/daniel%20radcliffe/Cowco/avadanter.png?o=11" target="_blank">



























SSensual
IInsane
MMushy
PPerverse
LLovable
EEarthy
PPlain
RResponsible
IIdeal
NNutty
CCute
EExciting
SSkillful
SSensual

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

ponedjeljak, 30.06.2008.

New post!

Ejjjj!! Bok ljudekii!! Evo mene... Dok se vi kupate na moru, ja doma sjedim i bolujem... hh... Ali doći će i vrijeme kad ću ja bit na moru i kupat se a vi će te se znojitiii!!! hh.... Šaljam se malo... Ove dane sam samo na laptopu ili čitam ( valjda već po 3. put Harry Pottera... ah... ). Morala sam čak kupiti i novi dnevnikić zato kaj je onaj popunjen... Zahvaljujem se svima koji su mi kommali... Dns mi se čak dogodilo da sam na blogu od sekica komentirala u iso vrijeme kad i Lucy!! Bilo je coool! Sutra idemo na podjelu svjedođbi... Moramo se opet vratit u školu, ali sjećanje na školu po praznicima je fkt bolno... Barem meni... Uživam domaaa!! Stalno mislm na svog cakanog Jessea McCartneya... Sad sam jako happy jer je prekinuo sa onom ženskom... Katie.... Hahaha!! I pronašla sam njegovu sliku dok se tuširaaa!! Ali naravno ne vide se svi dijelovi.... ( grrr ) oke, oke... zezam se. Čak su mi i neke osobe rekle kako im je jesse ružan sa kratkom kosom! Uopče nijeee!! Onda si ljepo složi ježeka i onda je još slađi!! ali briga mene za tuđe mišljenje. Uspjela sam doći i do jesseve adrese ( sad znam di ću živit kad se udam hh ), naravno opet se malo zezam.... Čak sam i jednog dana surfala ( tj. nezz točno koji dan jel svaki mi se dan sastoji od istog. jedem, spavam, čitam, surfam ) po youtubeu i pronašla jednog glumca koji je skoro isti kao JESSE!!! ali jesse je ljepši tu nema sumnje... Pa et vi sad prosudite koji je ljepši. stavit ću slikice! I glasujte u komentarima... I naravno nemojte samo slike kommat i pozadinu nego i pokoji ulet kao da imam jako super blog i da sam ja super... hhh.... opet se zezam... ali morate glasovat koji je ljepšiiiii!!! evo ga... 3,2,1... BOOOOOM!!!! SLIKEEE!!!!

Evo ga. Aaron Carter ( čudno ime.)
aaron carter

I SAMO MOJ cakani Jesse!
Jesse McCartney
>< Pa eto... Birajte sad... Ali ja već znam pobjednika.... LoL! Ayde, ja sad odoh! Papa i kissam was swe! Pussa: Sonji, Anji, Luciji, Katarini, Mariji, Mateji.....><


|Kul... (6%)| Uvećaj vrijednost papira!| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.