Isabell Black

04.06.2006., nedjelja

Isprika i stara frendica iz Durmstranga

Otvorila sam oči i vidjela nekog tipa kako se upucava J.J. I tip je mene primijetio pa se izgubio iz spavaonice.
Ja: A ko ti je bio ovaj?
Jo: Ma neki tip sa šeste godine. Mota se oko mene od moje treće godine.
Ja: Opa, Jo ima obožavatelja!

J.J. se samo pesimistično nasmiješila i otišla u društvenu. Ja sam ubrzo otišla za njom, pojurila kroz društvenu i otišla u Veliku dvoranu na doručak. Ali čim sam izašla iz društvene, iza prvog ugla je došetao David.
David: Slušaj, moramo razgovarati! Znam da si me jučer cijeli dan izbjegavala, a iskreno, ni ja s tobom nisam želio razgovarati. Ali promijenio sam mišljenje. Čekao sam te od pet sati ujutro, za slučaj da se ranije probudiš. Gle, žao mi je zbog onog jučer. Znam da sam te osramotio i...
Ja: Ma ne, nisi me ti osramotio, pa nisam ti se trebala baciti oko vrata. Stvarno sorry. Znam da je glupo ispalo. I znam da ono jučer... Pa, mislim da si me poljubio samo zato kaj sam te ja zagrlila i glupo je sve to ispalo...
David: Ti misliš da sam te poljubio samo tako? Da te nisam želio poljubiti, ne bih to napravio.
Ja: Čekaj, ti meni hoćeš reć da...
David: Da, sviđaš mi se. I stvarno bih volio kad bi se poslije nastave mogli nać i malo popričat, ak tebi nije bed.
Ja: Ne, naravno da mi nije problem!

Nisam mogla vjerovati. Otišli smo u Veliku dvoranu na doručak. Sjela sam između Jo i Hermione. Jo me pogledala i shvatila da sam full sretna.
Jo: A što je tebi?
Ja: Ma, duga priča. Nego, šta je tebi onaj tip reko?
Jo: Pa, rekao je da je on ostvarenje mojih snova. Možda je to istina ako sanjam svoju preuranjenu smrt. Kako je taj tip umišljen! S tom spikom me salijeće od kada sam krenula na treću godinu. Ma, ima problema!
Ja: A zašto si ti jučer otišla onako brzo u knjižnicu?
Jo: Ma ništa, reći ću ti kad saznam! Ako saznam...

Nakon toga sam pojurila sa Hermionom i Arwen na Travarstvo. Sproutove još uvijek nema, a Umbridgeica nam stalno nekaj čita iz knjige. I tako puna dva sata mi slušamo o nekim glupostima koje ona čita. Pod Čarobnim napitcima Snape je odmah izgnjavio Alexa i uzeo deset bodova Griffindorima zato kaj je Alex pito Annu gdje stoji ormarić sa potrepštinama za napitke. A poslije smo imali Obranu od mračnih sila. I Lupin nam je donio bauka. Ajme, sramote! Moj bauk je bio dementor. I ja sam jedva uspjela izgovoriti Riddiculus. Ali nisam bila jedina. Dosta njih je bilo strah svojih najvećih strahova. Poslije nastave sam otišla u društvenu prostoriju. Tamo me dočekao David. Izašli smo malo van, prošetali oko jezera i brbljali. O onom na kvalifikacijama, o Snapeu, o drugim profesorima... Kada je pao mrak, krenuli smo natrag u dvorac. Ispred dvorca smo se opet poljubili. Otišli smo na večeru kao da se ništa nije dogodilo. Kao da nam je to svakodnevnica. Do kraja dana sam bila u oblacima.

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Lumos/Nox

Zahvale

brush: In Obscuro
hosting: ImageShack
design: Lucy