Isabell Black

25.05.2006., četvrtak

Cruciatus

Sjedila sam u Griffindorskoj društvenoj prostoriji. Nikog nije bilo unutra. Uopće nisam znala kolko je sati. I nije me zanimalo. Niz stepenice koje vode u mušku spavaonicu četvrtog razreda, silazio je Neville Longbottom.
Neville: Bok, Isabell! Ja sam čuo da je jučer bio sastanak u knjižnici, ali ja nisam stigao jer sam bježao od Malfoya. Pokušao me ureći! I htio bih...
Ja: Molim?? Malfoy te pokušao ureći? Nije mu bilo Crabbea i Goylea da na njima vježba uroke, pa je tebe našao? Taj mali, podli, ljigavi gad...
Neville: Ma nema veze, naišla je McGonagallica i kaznila ga. Mora čistiti tamnice sa Filchem. Nego, daj mi reci kako bih ja mogao pomoći. Harry, David i Ron su mi sve ispričali šta ste se dogovarali pa sam odlučio da želim biti od koristi.
Ja: Pa... Možeš ići sa Annom i Ronom kod Hagrida. Jel to u redu??

Kimnuo je glavom i potrčao za Trevorom koji mu je upravo bio iskočio iz ruke. Poslije doručka sam otišla sa Annom i Arwen na predavanje iz Povijesti magije. Nije bilo dosadno kao i inače, ali nam je Binns zadao referat za sljedeći put dugačak 37 centimetara o pobunama vilovnika u 17. stoljeću. Ma koga briga za to? Poslije smo imali Proricanje sudbine. Trelawneyica je i ovaj put Harryju prorekla smrt, jer smo gledali u staklenu kuglu. Kada je Trelawneyica prvo pitala Rona šta vidi u Harryjevoj kugli, rekao je maglu. Svi smo pukli od smijeha. Ona nam je zadala da napišemo proračanstva koja vidimo u zvijezdama za sljedećih mjesec dana. I to joj moramo predat sljedeći tjedan. Još gore od Povijesti magije. Ron je rekao da će on napisati da ga vreba Groza, i da će završiti u bolnici, i da mu čak prijeti opasnost od smrti. Znao je da Trelawneyica voli dramatična proročanstva i bio je siguran da će ju to zadivit. Poslije ručka smo imali Skrb za magična stvorenja. Hagrid nam je donio neke vatrenaste prstenaše. Svi su nam pobjegli, pa je Hagrid obećao da će za sljedeći puta nać nešto veće. Do sljedećeg sata je sve bilo u redu. Kada smo došli na Preobrazbu (imali smo blok sat), McGonagallica nam je počela pričat o završnim ispitima. Završnim ispitima na početku godine. Tražila nas je da vježbamo neverbalne čarolije, jer bez njih nećemo moći pohađati ostatak nastave iz Preobrazbe. Puna dva sata smo vježbali neverbalne čarolije (tek u četvrtom razredu). Jadan Neville se sav zacrvenio i pozlilo mu je od muke. Ostatak dana smo proveli u praćenju profesora, a ja i David Malfoya. Kak je zgodan (ne Malfoy, nego David). Glupi mali Malfoy je opet pokušao ureći par Griffindora s prve godine. Ništa drugo zanimljivo nije radio. Ubrzo je došlo šest sati i otišli smo u knjižnici. Nitko nije ništa saznao. Jedino su Cedric i Harry došli sa vijestima. Ona Ubridgeica je iz Ministarstva i poslao ju je Fudge da prati rad Hogwartsa zbog čudnih stvari koje se događaju u bezjačkom svijetu. Kakve to veze ima sa Hogwartsom? Navodno će ona pratiti rad svih profesora i ocijenjivati ih jer netko od njih može biti špijun. I sazanli su što se dogodilo sa Sproutovom. Ukleta je. Profesorica iz Hogwartsa je ukleta kletvom Cruciatus.
Hermione: Kletva mučenja. Spada među tri neoprostive kletve. Tko god da ju je izveo, ili želi ić u Azkaban ili je smrtonoša. Nagađam da je ovo drugo. Što ako je stvarno smrtonoša u Hogwartsu?
Lara: Svi trebamo nastaviti sa ovim što smo naumili. I trebamo više paziti. Netko treba smisliti način na koji ćemo se dogovarat za daljnje sastanke.

Hermione i J.J. su rekle da će one to sredit, a do tada da opet dogovorimo sastanak. Dogovorili smo se za dva dana, ovaj put pokraj jezera, u pet sati popodne. Hermione i J.J. su obećale da će do tada nešto smisliti za način komuniciranja. Kada smo se sve dogovorili, otišla sam sa Annom, Arwen, Harryjem, Ronom i Davidom po neke knjige za sastavak iz Povijesti magije za Binnsa. Hermione nije išla s nama jer je ona to već bila napisala. Kad prije? Nismo se baš usredotočili na pobune vilovnika, nego smo se raspričali o Sproutovoj. Stvarali smo popriličnu buku, pa nas je Madame Pince potjerala iz knjižnice iako nismo napisali referate. Otišli smo svi do Griffindorske društvene spavaonice. Na oglasnoj ploči bila je obavijest. Sljedeći vikend ide se u Hogsmeade. Super! Pogledala sam na sat i shvatila da je već pola dvanaest. I moram priznati da sam već bila pospana. Ipak se ne budim svaki dan u pola sedam. Anna, J.J i ja smo otišle u spavaonicu. Summer i Hermione su spavale. I ja sam ubrzo zaspala. Vijest da sljedeći vikend idemo u Hogsmeade potisnula mi je iz glave Sproutovu i Cruciatus. Ali ipak mi je misao bila u podsvijesti. To dokazuje moje buđenje po noći šapčući Protego. Sva sreća da nitko nije skužio.

<< Arhiva >>

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Lumos/Nox

Zahvale

brush: In Obscuro
hosting: ImageShack
design: Lucy