prosinac, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Diary :me®i

Opis bloga

myspace

myspace

Linkovi

Moj privatni blog
1.,2.,3. knjiga
4. knjiga
5. knjiga
6. knjiga
7. knjiga
Mishkina 1. knjiga
2. knjiga
3. knjiga
Inspiracija
Inspiracije 2: B-file
Angie
Angelline
Lianne
Sailor Moon
x malla x
Zaljubljena

Sve o knjizi

NALOV:Dnevnik jedne tinejdžerice
MJESTO RADNJE: Antiqua ( izmišljeni grad u Americi)
VRIJEME RADNJE: 21. stoljeće
GLAVNI LIK:

Lynda Tanner
Jedna osamnaestogodišnjakinja koja piše svoj dnevnik. Živi s roditeljima s kojima se svaki dan svađa. Zaljubila se u najzognijeg i najpoznatijeg dečka na školi. Ljubav joj, nažalost, nije uzvračena.
Image Hosted by ImageShack.us

LIKOVI KOJI SE ČESTO POJAVLJUJU:


Karen Mott
Lyndina najbolja prijateljica. Ima također 18 godina. Uz Lyndu je svaki put kad se posvađa s roditeljima i zauvijek će biti prijateljice. Živi s roditeljima.
Image Hosted by ImageShack.us

T.J Conway
Jedan od najpoznatinih i najzognijih dečkiju na školi. Neki misle da je bahat i umišljen jer ima puno novaca, ali kad ga se bolje upozna svahi se da je zapravo drag i nježan.
Image Hosted by ImageShack.us

Selen McCuller
Maturantica škole. Zgodna je, umišljena, bogata i bahata. T.J.-eva cura je. mrzi niže rase“, tj.mrzi one koje nemaju dovoljno novaca. Ne podnosi Lyndu, pa joj uvijek zadaje neke probleme.
Image Hosted by ImageShack.us

Derrik Tottel

Zgodan je i među najpoznatijima na školi. Simpatičan je i dobar. Ne zanima ga ako netko ima ili nema novaca. Svi su mu jednaki. Sprijateljit će se s Lyndom i postat će jako dobri prijatelji.
Image Hosted by ImageShack.us

Lizzie McDuff
Također je maturantica kao i svi ostali. Umišljena je, zgodna, bogata i bahata. Misli da je najljepša na Svijetu i, također, mrzi osobe koje nemaju dovoljno novaca.
Image Hosted by ImageShack.us

ARHIVA:

POČETAK
PRVI DAN ŠKOLE
ZAŠTO BAŠ MENI?!
JA SAM JAKA, JA NE PLAČEM
HM...IPAK NIJE TOLIKO LOŠ
DOSADNO MI JE
OVO NE MIRIŠE NA DOBRO
OVO SIGURNO NISAM JA
PARTY
JEDNA VEČER U KINO
NEDJELJA
POLAKO PRIJATELJI
NEMOGUĆE
PREKINULI SU
POLJUBAC
TAKO MI I TREBA
NE MOGU VIŠE
SVE U SVOJE VRIJEME

četvrtak, 28.12.2006.

TAKO MI I TREBA

Antiqua, Amerika
Četvrtak, 16.11.'06

Dragi dnevniče,

nisam se mogla javljati jer sam imala previše za učiti.
T.J. ove dane nije znao da sam ja Robin, ali jučer je sanznao od nekoga. Ja mislim da je Lizzie čula Karen i mene kako pričamo o tome.
Poludio je. Počeo se derati na mene da sam glupača i ne znam ni ja šta. Pokušavala sam mu objasniti razlog moje šutnje, ali ništa. I dalje me napadao. Onda je rekao nešto što me UŽASNO povrijedilo: -„Nikad, pazi, NIKAD, nebi bio s osobom poput tebe!“. Sam sam ga pljusnula i plačući potrčala kući. Karen me pokušala zaustaviti. Gurnula sam ju od sebe i nestala. Šetala sam 'ko budala, sama sa sobom, po parkovima u gradu i plakala bez prestanka. Jednostavno se nisam mogla smiriti. Ona glupača..... ZAŠTO MI JE TO NAPRAVILA?! ZAŠTO?!
Kad sam došla doma opet sam se posvađala sa starcima. Derali su se na mene jer ih je ravnateljica zvala i javila da nisam cijeli dan pohađala nastavu. Bilo mi je dosta svega pa sam im rekla da ih mrzim i da me već jednom puste na miru. Zaključala sam sobu i legla u krevet. Karen me zvala jedno sto puta na mobitelu, ali nisam se htjela javiti. Nisam htjela čuti nikoga.... nikoga...

PUSA



| Reci nešto pametno… (5) | …printaj ako hoćeš… | # |