Dnevnik jedne školarke!

25.08.2006., petak

....šta bi zapisala kao naslov??....možda: ˝kišni dan˝....

.....evo mene..!!!vidim da mi neki kreteni seru po blogaču.....23.09. u 20:25 i u 20.27....hahaha.....baš je zanimljivo ha??(podjebavati tuđe blogove....)
..daj ljudi možete se slobodno sakriti od javnosti,ali ja ne želim ovaj post iskoristit za ˝vas˝...pa da započnem sa svojom...OSOBNOM temom!!!
...nemam vremena pisati postove svaki dan,a vjerujte ni volje....danas je tako bezvezan dan....jebote,danas je fešta!!!24 sata.....nadam se da kiša neče padati navečer....!!!
...Hvala ljudovi što posječujete moj blogač i naravno hvala svima na komentarima....!!!
danas je frendica prespavala kod mene....pokušale smo biti budne cijelu noć,ali naravno kao šta smo i očekivale...NISMO IZDRŽALE....
..ne znam ni sama šta bi pisala pa pišem sve šta mi padne na pamet....nadam se da mi je blogač barem donekle u redu??!!!
šta vi mislite??..........................................................................................................
šta da vam napišem.........??...a da vam opišem zgodnog taliana.....(iz milana je!!)??
ima 15 godina,ima crnu,crnu kosu....smeđe oči.....tamnoput,visok.............ima bijele,bijele zube......upoznali smo se na naftaplinu.....joj kak je zgodan....ali na žalost vratio se u milano...u poreču je bio samo 7 dana..........
..prije neki dan sam išla spavati kod frendice,odlučile smo da čemo kad budu njezini starci išli spavati,da se mi iskrademo iz kuće i da idemo na nafteplin....!!i naravno tako je i bilo...izašle smo iz kuće.....otišle preko trga do nafteplina,nije bilo žive duše.....(mislim nije bilo žive duše na trgu....na naftaplinu je bilo živih,ali pijanih...hahaha.........)SRANJE....!!!!bilo je vrijeme da se vratimo doma,putem smo podjebavali ljude,koji su se vračali doma.....svakog stranca kojeg smo ugledale pitale smo šta znači :˝jebi se˝??i stranac ko stranac nitko nije znao....a nisu ni slutili šta bi to moglo biti....ae bokich ja moram papa........!!!!
KOMENTIRAJTE...!!!
- 12:54 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Tko god da ovaj blog čita sigurno nije proživio ono šta sam ja sama..mislim moj život nije zanimljiv,ali je neobičan..za razliku od drugih.....sve svoje trenutke života proživljavam sama..uz malu pomoč prijatelja!
sad sam završila sedmi razred...i upuštam se u nove pustolovine osmog.....sve ostalo otkrit čete u ovom mom blogu,kojeg sam barem sto puta brisala i pisala.....

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



t!nA
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

MOŽETE LI MI PREPORUČITI...DALI JE TO DOBAR MOBITEL????(namjeravam ga kupiti!!)

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



HILARY DUFF........
MOJA NAJ NAJ GLUMICA.............


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ŠTA NIJE SLADAK?!
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us