Dnevnik jedne školarke!

06.08.2006., nedjelja

......spavala sam kod frendice....!!!!bilo je baš foraaaa.........cool...........odkačeno,upoznale smo neke tipove iz njemačke,joj kako je jedan bio zgodan,ali nažalost ništa nije bilo...(znate na šta mislim)....
..sad sam ušla u kuću,i pišem post,a ne znam šta bi napisala.....možda da opišem jučerašnju večer.....
OVAKO: ja moja frendica Tina i Romana smo išle na feštu.....tamo smo cijelo večer(prije vatrometa)hodale gore-dole....to nije bilo dosadno jer smo svaki put ugledali onog zgodnog njemca(izračunale smo da ima negdje oko 16 god...).....
OPIS NJEMCA:ima smeđu kosu,smeđe oči,visok je,tamnoput.....cool se oblači..........sve u svemu jako,ali baš jako je zgodan hmhmhm..... čak smo ga i slikale,ali moja ˝pametna prijateljica˝_Danijela je obrisala sliku....!!!!:(...ali ajde nema veze šta da se bezveze radi jedne slike kačimo.....)...ostatak večeri smo provele sjedeči na klupici i naravno upoznavajuči zgodne turiste.....!!!
točno u 24,00 započeo je vatromet,trajao je 10 minuta...!!!nakon vatrometa se većina turista razbježala(odnosno večina je ljudi krenulo u svoje kamp-kućice....)a mi smo ne znajuči šta da radimo,pričale o toj večeri.....ja mislim da je bilo ok!!!jer da nismo došle na tu feštu nebi upoznale tog njemca i druge osobe ...
..neznam šta bi drugo pisala.............čitamo se....!!!!!!!!!!!!!(navečer idem u grad pa se čitamo ujutro...)

pozzzzzzzzzzz people!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- 17:24 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Tko god da ovaj blog čita sigurno nije proživio ono šta sam ja sama..mislim moj život nije zanimljiv,ali je neobičan..za razliku od drugih.....sve svoje trenutke života proživljavam sama..uz malu pomoč prijatelja!
sad sam završila sedmi razred...i upuštam se u nove pustolovine osmog.....sve ostalo otkrit čete u ovom mom blogu,kojeg sam barem sto puta brisala i pisala.....

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



t!nA
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

MOŽETE LI MI PREPORUČITI...DALI JE TO DOBAR MOBITEL????(namjeravam ga kupiti!!)

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



HILARY DUFF........
MOJA NAJ NAJ GLUMICA.............


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ŠTA NIJE SLADAK?!
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us