Talog društva

petak, 07.11.2008.

I opet bed i sranja koja dobro završe

Nevjerojatno...danas šećem gradom i neki klinac mi dođe : jebem ti marte, sotonjaro jedna. Ae sam se napizdio, tko ne zna zašto neka pročita prošli post.
No dobro. Otkud sad bed iz naslova posta? Zato jer sam danas opet promotrio cijelo sranje u kojem se nalazim.
Dakle...
Imam 13 i po godina, jedina cura s kojom sam brijao je neka njemica, i iako je rekla da se super žvalim, niš se drugo nije dešavalo. Cure iz mog razza me skoro ne primjećuju, niti ikoja druga, osim Arijane, ali ona se sprijatelji (blago rečeno) gotovo sa bilo kim.
Metalac sam, mnogi me (ispravno, ali ne volim to da me) smatraju sotonjarom, a u slobodno vrijeme pokušavam dignuti kuću u zrak eksperimentima iz laba u svom podrumu, kojeg možda jedinog volim...Sve ovo ostalo je fizička privlačnost. Evo, u ovom trenutku bih mogao reći da postoje tri osobe koje mi se full sviđaju, jedna možda zabrije sa mnom, a druge dvije sam presramežljiv da bih pitao hehe... A šta se može, ako je netko sramežljiv teško se to da rješit.Ae dobro, dosta od mene, trebao bih rjeđe pisat postove, ne mogu svaki dan.
Dobar tek.

07.11.2008. u 21:56 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  studeni, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Studeni 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovo je moj osobni blog, ali ne u klasičnom smislu.To je moj dnevnik koji ne želim da drugi vide.