Talog društva

četvrtak, 06.11.2008.

Dobro jutro, svanuo je novi dan

A ipak nije... za mene je to samo još jedan okretaj Zemlje oko svoje osi.Samo po sebi dovoljno depresivno razmišljanje...
Dakle, otkud početi? Ja sam mali nevažni metalac-gothic sa juga Istre koji ovo pišem pod utjecajem droga.
I dok većina mojih frendova sada okolo šeću, ide u šoping i žvale se, ja u svojoj kući radim pentagramske i sotonske rituale. Always različit. I to ima svoju cijenu, ten mi je užasan, boja kože mi se ne razlikuje baš od boje kostiju, i unatoč tome što se super žvalim, nemam curu. Pogodite zašto. Dobro, ali nisam posve izoliran, tu su ipak školski i slobodni sati, MSN, ponekad odem na svježi zrak se razgibati, pa ponekad privlačim čudne poglede, onako, sav u crnom, martama, pentagramom oko vrata, u top formi, ali ipak sam na licu uokvirenom poludugom gustom smeđom kosom prisiljen maminim puderom skrivati prištiće. Ne, nisam emo, nego metalac-gotičar.
Al me danas napilala raska. Ja sam usred sata razrednika se dignuo sa stola, i imitirao jedan scenarij kako je reagirala naša zamjenska profa iz matke, koja je glupa čak i naspram Gljivetine koju zamjenjuje. Iako sam sve uspio nasmijati, i to na taj način da je još i s nama bio prof iz kem, koga je dosta teško nasmijati, raska me kasnije na hodniku oštro ukorila za to. Još me ukorila (i to jako nepravedno) što umjesto da govorim dobro jutro, dobar dan itd. govorim sretan božić, sretan uskrs, sretan dan žena itd. taman sam se okrenuo da odem u dvorište kada me opet pozvala unutra i počela mi brzo i jako nervozno pričati da skinem željezni pentagram koji mi je nevino visio na vrpci oko vrata, pa sam i njoj, kao i mnogima prije nje govorio da taj pentagram koji nosim nije sotonski, nego vještičji. Uzalud. "Pa kao da će itko gledati jesu li gore dva vrha ili samo jedan. U zbornici se pričaju stvari oko toga, a nijedna nije dobra. Nemoj nositi neke znakove koje diskriminacijski negiraju (O-ho! op.prev.) kršćane, ukratko dobit ćeš pismenu opomenu ako se opet pojaviš s tim znakom oko vrata u prostoru škole."
Pa molim vas lijepo!
Upravo su kršćani ti koji diskriminacijski negiraju (kako ona kaže) druge religije, te u isti koš trpaju vještice, sotoniste i razne druge vjere.Pa jebo vas Bog nisam ja Albert Crowley, ne hodam okolo i vičem "Sotona je najbolji", niti nosim sotonističke znakove, iako u svojoj srži jesam sotonist, nego me osuđuju zbog toga što oko vrata, iliti pete čakre, čakre znanja, nosim znakove svrhovite i organizirane vlasti nad prirodom.Trebao bih jednom održati predavanje svim djelatnicima i učenicima škole, o vanjskoj politici kršćanstva, pa da me puste na miru za vijeke vijekova, posotono XD
Nadam se da će ubrzo doći kapitalistička apokalipsa, ali sa ovakvom filozofijom ćemo samo nastaviti se razjebavati i piliti granu na kojoj sjedimo.
Dobar tek.
p.s. Ako itko uspije ipak doći na blog (unatoč tome što ga neću nikada spominjati u svom stvarnom životu), a želio bi me kontaktirati, moj MSN je : morgothgospodartame@hotmail.com , samo zapamtite da uvijek postoji block!

06.11.2008. u 19:07 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  studeni, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Studeni 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovo je moj osobni blog, ali ne u klasičnom smislu.To je moj dnevnik koji ne želim da drugi vide.