09.lipnja - Dnevnici jedne princeze 2007 godine - Blog.hr
  srpanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KiSs KiSs Yep/NoPe

by °°LiL BuT EviL°°

Opis bloga

Pišem knjigu u kojoj se radi o princezi Slateporta. Gradica o kojem nitko nista ne zna. I o njenom zivotu......

Princeza Anastazia:

Beauty


Free Music

Free Music



Free Music




Get your own Chat Box! Go Large!

















/>

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

petak, 11.07.2008.

09.lipnja



Dragi Dnevniče!

Probudila sam se jutros rano. Točnije oko 6 sati. Još onako ležeći, rukom sam krenula prema ladici u kojoj su nam bili planovi i otvorila je. (Prošla sam rukom kroz cijelu ladicu) – Annika!!!!!!! Lukas!!!! Zašto vas dvoje balavaca mislite da možete ulaziti u moju sobu bez mog dopuštenja!!!!!!!!!!!-vrisnula sam, a Lidya je iskočila iz kreveta.
- Što je?? Što se dogodilo???-upitala je Lidya zbunjeno, još spavajući.
- Balavci su nam ukrali planove! Naše planove za ...bijeg...-malo sam tiše rekla.
Lidya se ustala uredila i utrčale smo u njihovu sobu. Njih dvoje su spokojno spavali a Annika je spavala grleći papir. Dobro sam znala da Annika kada spava ništa ne osijeća, a Lukas ništa ne čuje. Lidya je uzela neki stari pošarani papir i presavila ga. Ja sam ga uzela i turnula ga Anniki u ruke, a onda sam polako izvukla naš papir. Lukas se okrenuo, a mi smo brže, bolje pobjegle van. Obukle smo se u kupaće i trčale do bazena. Marissa nam je donijela hranu i piće, a ja sam je pozvala da uđe u bazen s nama. Kada je ušla Lidya je rekla (citiram) :
- Cure, hajdemo nas 3 večeras kada svi zaspu...šuš,šuš,šuš...-rekla je to tako tiho da je ništa nisam razumjela a čini se da je nije razumjela Marissa
- Što??????- upitale smo je u isti glas
- Ma ...šuš,šuš,šuš...-opet je bila previše tiha
- Molim????- viknula sam
- Pa pobjeći iz dvorca!!!!!!!!!-rekla je to toliko glasnije da je cijelo dvorište odzvanjalao
- Pssssssssssssssssst!!!!!!!! Ne smije te nitko čuti-rekla sam
- Uffffffffff !!!!!!!!-rekla je a onda je promrmljala nešto kao-...pa ni ti me nisi čula...-
Bogu hvala svi su još spavali osim posluge, a oni su u najdaljem dijelu dvorca tako da ništa nisu mogli čuti.
- Ali kako??????-upitala sam je
- Pa Marissa ima ključ velikih vrata...-rekla je
- Vidiš toga se nikad prije nisam sjetila!!!-rekla sam zamišljeno
- Cure, ne znam, Anastazijini roditelji bi me otpustili...-rekla je

DALJE ĆE TE ZNATI U IDUĆEM POSTEKU

KISSACH

- 11:41 - Love me SaMo(77) - Or hate me - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.