diem mortum

utorak, 20.11.2007.

VOLIM SVOJ GRAD

U grupi na faxu samo nas je troje ili možda čak i četvero koji smo iz Rijeke nažalost,budući da ipak studiramo na Filozofskom fakultetu u Rijeci.
Danas sam još jednom u ova već skoro dva mjeseca čula "pljuvanje" po Rijeci od tih istih pridošlica kojima je omogućen studij tu u rijeci.nije da imam išta protiv ljudi koji dođu ovamo,ali me ljuti kad ti isti ljudi pljuju po ovom gradu.
Danas je cura iz Zagreba počela "kenjati" kako Rijeka nema velike parkove u centru grada gdje bi ona mogla sjesti na travu i piti kavu.

Problem ljudi koji dođu ovamo jest u tome što oni ne shvaćaju kakav je ovaj grad.Parkova ima naravno ali ne NA KORZU.imamo park kod kazališta,imamo veliki lijepi park na Mlaki,imamo park kod Guvernerove palače,imamo parkove posvuda.Ne bi li možda trebali prekopati Korzo i napraviti park pred satom kako bi nam dragi pridošlice imali gdje piti kavu?Ja nikad nisam tražila kad sam bila u Zg da na Jelačićevom trgu naprave park.

Rijeka je industrijski grad,lučki grad.Imamo bivšu tvornicu papira(nažalost propada ali volim se šetati do nje),imamo Torpedo bivši,imamo i Rikard Benčić kojeg su uništili radi usijanih glava koje ne vole ovaj grad i njegovu ljepotu već parkirališta i novac.Rijeka i MI RIJEČANI imamo i Cont i Riječinu.
ljudi koji dođu izvana ne shvaćaju način života u Rijeci niti ga žele shvatiti kako mi se čini.
U Rijeci se život odvija takoreći na ulici,umjetnost se stvara na ulici i sve ono najbolje prozivljavamo boraveći po ovom gradu.
Opijanje po parkovima,plesanje u 3 ujutro na fontani na koblerovom trgu,ekipa luta gradom čekajući prvi bus za doma nakon noći provedene u točki.tako sam ja čekala bus.Sjedili smo na klupicama na mrtvom kanalu,pričali o biti života i gledali nestajanje zvijezda s neba i prvu zraku sunca.Takvi trenutci su jedni od najljepših.Danas više nema ni Točke a ni ekipe s kojom se luta gradom i čeka prvi bus.danas svi doma idemo autom.znam ,mrtvi kanal je oduran,smrdi,ali,daje ipak neki čar.pogled s njega na vežicu i trsat,staru kulu,...
danas smo sova i ja lutali Starim gradom i gledali staru Rijeku.za neke prostore nismo ni znali niti smo ih vidjeli iako smo obadvoje rođeni ovdje.Obožavam gledati riječke zgrade,grafite na njima,prozore i vrata.volim doći u Kružni mada je palah otišao kvragu i u glavi čuti zvuk riječke gtare.
volim šetati obalom,sjesti u park kod kazališta i jesti hamburger i piti kolu,volim lunjati tržnicom kasno na večer kad je sve pusto,volim svaki komadić ovoga najljepšega na svijetu grada,naše METROPOLE U MALOM jer ovdje smo svi zvjezde.
jedan od razloga zašto nisam otišla negdje drugdje studirati je i taj što je moje srce u ovome gradu i jer sam dio kulture ovoga grada.
ja ne pljujem po mjestima gdje dodjem i jako me ljuti kad to čini netko tko dođe u rijeku.rijeka nije savršena i puno toga bi se u njoj dalo i trebalo učiniti.ali rijeka ima svoju povijest i kulturu.rijeka ima srce.

- 21:21 - Komentari (9) - Isprintaj - #