diem mortum

utorak, 24.07.2007.

UPISALA SAM SE NA FAX I TO BEZ PLAĆANJA!!!!!

jucer sam otišla na fax u gornju zgradu(omladinska 14) u studentsku službu.i tako ispričah im zasto nisam došla u petak na prozivku(hihihi) i da sam zamolila frendicu?! da mi javi što je bilo i ako me prozovu da umjesto mene podigne sto treba.
ljubazna gospođa mi lijepo objasni da je moja draga frendica mogla umjesto mene uzeti papire i upisati me,jedino sto bih ja trebala uplatiti skolarinu+upis+index i sve bi bilo riješeno a ja nebi morala brinuti za drugi rok.
i tako,nakon razgovora uputi ona mene svom šefu pa da porazgovaram s njim i vidim ako se jos istog dana mogu upisati.dodjoh u njegov ured i objasnim mu situaciju a on mi kaze da se kod njega nitko nije raspitivao niti se javio za mene i trazio da me upise,a on je bio zaduzen za upis i podjelu onih papira,te da bi dao svakom tko bi trazio za osobu koja nije mogla doci.
shvatih da me frendica izigrala.no,gospodih mi kaze posto je ostalo mjesta da ako hocu da ce me odmah upisati ali uz placanje.ja odmah prihvatih i on ode do ureda neke gospođe koja treba odobriti da me moze upisati.vec sam pripremala mobitel da nazovem starog i kazem mu da ode uplatiti prvu ratu kad se on vratio i rekao da ce me upisati uz potporu ministarstva.nisam mogla vjerovati.mislila sam da je pogrijesio pa sam ga zamolila da provjeri ponovno na sto je on rekao da se nije zeznuo..i tako...imam vise srece nego pameti.................student sam!!hihhihi

- 11:08 - Komentari (5) - Isprintaj - #