diem mortum

nedjelja, 22.07.2007.

Umjesto motovuna zavrsili mi u Gorskom kotaru....zbogom rijeko,istro,more.idem ja u gore.....


krenuli smo jucer u 8 i pol navecer jer je sova radio popodne.natrpali smo dinov auto do krova i krenuli u nasu avanturu.trebali smo tamo stici za sat vremena,međutim,mi smo stigli za 2 i pol sata jer je bilo nekih zabunica kao dinovo pogresno skretanje,sovina nesigurnost gdje bi u delnicama trebali tocno skrenuti i td.daretovo zivkanje i govorenje pogresnog imena sela pokraj zelenog vira,stajanje na benzinskoj,susretanje lokalnog frika koji nam govori krivi put...pa sve do kretanja krivim putem,vracanja na benzinsku i napokon dolaska na zeleni vir i daretovog veselog doceka.

brzo smo slozili sator i ubacili stvari pa krenuli na pijaču.pod vec pomalo vidljivim utjecajem alkohola nabacih sarenu spiku s dianom,jedno 6 puta praznjenja mjehura pokraj ivaninog i antonijevog kombija,svađa sa sovom-a zamislite slavili smo 7mj.!!!!!-to je kod nas normalno.,sovinog guranja u hladnu rijeku........pa do ranijeg odlaska na spavanac.bas sam se lijepo bila utoplila.na podu satora 2 satorska krila + deka,pa onda ja,vreca za spavanje i vunena deka.sova je poslije dosao i kako sam bila ljuta na njega,vrecu za spavanje sam zgrabila za sebe a on je bio jedino pod dekom.jadnicak se smrzao.tako mu i treba kad mene ljuti.
pravilo br.1.NIKADA NE NALJUTI ZENU-UMRIJET CES U STRASNIM MUKAMA
bas je lijepo zaspati dok u blizini zubori rijeka...spavala sam ko klada.....
ujutro sam jos bila ljuta na njega pa sam ga izbacila iz satora(bio je samo u boxericama i martama) i bacila sam mu sve stvari van.ja sam se dalje jos durila,jeli smo.ivana i antonio su se pokupili doma,aja,sova,jole,lino i teo krenuli putem zelenog vira sve do kanjona VRAŽJI PROLAZ.
priroda je prekrasna!!!!!!!!jednostavno nemogu a da se ne divim.sam kanjon je kao iz neke bajke.ma nesto cudesno.nahodali smo se ali isplatilo se.vidjeti tako nesto........inace ulaz u kanjon se placa 15 kn al imi smo se prosvercali.putem je nastalo jako puno slika koje su uslikali lino i jole,a nastala su i 3 filmica potaknuta trenutnom inspiracijom.kad dobijem slike objavim ih kao i filmove.mislim da bi u konkurenciji za najbolji extra niskobudžetni film dobro oprali severininu tragi-komediju od tri cina:jahanje,pusenje,analac-kanalac.popeli smo se i do spilje smjestene na vrhu jednog od brda kanjona.inace,sama spilja je stvarno prelijepa.na ulazu je temperatura dosta normalna,a sto se dalje ide postaje pomalo ali ne jako svjezije.prepuna je stalaktita i stalagnita,pod je jako zanimljivo oblikovan ali i jako opasan ako se ne pazi jer je sklizak i sto je gore uz to i pun razlicitih rupa i raspuknuca.strop je mokar i hladan,stalno padaju kapljice s njega i na ulazu je visok,a sto se ide dalje postaje nizi.teo i jole su isli jos dalje(spilja je cini se dosta duga i dalo bi se hodati)i rekli kako nakon određenog dijela postaje ponovno visoko ali i pod pun blata kroz kojeg je tesko hodati.sova,ja i lino smo ih pricekali i cekajuci ih sjedili u mraku,na mokrom podu i ispustali razliciti neartikulirane zvukove staseci ljude koji su pokusavali uci u spilju.
nakon toga smo nastavili uzbrdo predijelom koji je po meni najnezgodniji je je jako strm,put je uzak i ja sam bila u starkama izlizanih đonova s tim da je bilo lagano penjati se gore ali je bio problem sici natrag jer sam mogla odsklizati u provaliju.
vratili smo se do zelenog vira izmjenjuci dojmove i komentirajuci koliku smo kilometrazu prosli,te kujuci planove za nastavak ove avanture jednog vikenda.inace...stvarno........ta suma je nevjerojatna.znam rekla sam i opet cu reci ali je tako.........covjek jednostavno ne moze a da ne uziva u takvoj virtuoznosti prirode koja stvara takvu umjetnost.....vratili smo se i zatekli dina,dianu,maricu i dareta u nekom calm downu.cini mi se da dino i diana nisu bili sretni jer smo se toliko zadrzali-3 sata otprilike a mislili su da cemo doci za sat vremena.kako da ne!!
pojeli smo,odmorili malo,pokrcali stvari,pozdravili dareta,maricu,jolu i lina i put veselo za rijeku.tijekom voznje potaknuli smo temu o amišima pa sam ih nazvala HARDCORE ZIDOVIMA i o KKK-u pa sma lijepo objasnila suputnicima da KKK nije Ku Klux Klan vec KuKuruz Klan-organizacijsko ujedinjenje lokalnih poljoprivrednika uzgajivača kukuruza iz neke tamo vukojebine.mislim jadni ljudi.nerazumijem zasto ih mjesaju s onim zloglasnim KKK-om iz amerike.a zasto nose bijele pamucne uniforme s bijelim kukuljicama da se lako objasniti:krojac im je bio daltonist koji je vidio samo svijetlo i tamno,pa je tako odabrao onu svijetliju tkaninu posto jadni poljoprivrednici provode cio dan na polju i na suncu tesko radeci i znojeci se,a zna da tamnije tkanine lako privlace toplinu i nije se zdravo znojiti u npr.poliesteru.a kukuljice imaju samo zato dok rade da im se muhe i ostala gamad ne lijepi po znojnom licu nagrđujuci tako njihov zdravi prirodni ten.jednostavno.........
dosli u rijeku,dino posizio radi rasprave u kojoj tvrdi totalnu apsurdnu glupost i ja dosla doma.
otusirala sam se i sad jos skupljam misli...mislim da cu nocas spavati ko beba........


jedno nerazumijem i mislim da je to apsolutna glupost.ici na kampiranje u gorski kotar,ponijeti sa sobom dekicu,luft-madrac i spavati u kombiju,a u jutro pojesti i doma otici.di je tu u svemu čar?
ivana i antonio su mogli onda i u dvoristu doma parkirati i spavati u kombiju.jedino sto se nebi toliko smrzli..smijesno........

- 23:59 - Komentari (1) - Isprintaj - #