THE_MAN

30.06.2006., petak

no title

Postovanje.Aj da i ja nakon nekog vremena nest cak i napisem,makar ne znam sta,al nema veze.Evo ja tu nest drkam po kompu,slusam Limp Bizkit,jer trazim njihovu neku pjesmu koju cu stavit u film koji trenutno radim.Danas popodne smo trebali ic na voznju,al se nikom nije dalo,a iskreno se neda ni meni,jer sam strgan od jucer.Jebote bjezali smo od gromova,leda,kise....i puno toga.Na kraju smo negdje u Diklenici zavrsili u nekoj pripizdi tamo.Napravili smo negdje 40 km,a Gulas cak i vise,jer mu je explodirala guma na benzinskoj pa je moro ic doma po drugu,cca. negdje oko 4-5 km je imao do kuce.Al sto je najgore,doneso je krivu gumubang,pa smo morali kod Nesica po novu.Dao nam je na veresiju.Jebote,sve je blize i blize utorak,a mene je sve vise i vise strah,jer idem vadit jebenu sipku,al i to ce proc.Danas nam se vraca brat Molnar,pa sutra vjerojatno idemo svi zajedno na Planinarac.Ajd,idem ja sad malo umirat od dosadezijev,a vi svi klosari idite nesto radit,ne znam......npr. napravite wc skoljku,da imate u sta srat.Ajd,pozzz!!!!

P.S. Pozdrav cijeloj ekipi

- 14:47 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Blog za pametne ljude koji imaju nesto pametno za priopcit!!!!!!!!