kratke crte

subota, 02.02.2008.

Jedna žalopojka

Prekjučer, jučer, danas san u kurcu i nažalost tko zna dokada ću biti.
Posebno kad sam sam i imam vremena razmišljati i analizirati. Najbolje se osjećam kad imam posla i kad nemam vremena razmišljati o ničemu.
Nažalost sad slijedi vikend kojega ću ispuniti što bolje mogu.

Ok, moram reći da mi je u društvu ekipe dobro jer je ekipa prva liga ali ne možeš biti s njima 24 sata dnevno.

Uglavnom, nadam se dobrom izlasku (čitaj alkohol do krajnjih granica, preporuka odličnog psihijatra, mene).

Mislim, ne svodi mi se izlazak na ispijanje beskonačnih količina alkohola jer bi to bilo tragično ali ovaj put mi treba nešto da me oraspoloži pod hitno, a ovo je najlakši način.

02.02.2008. u 11:32 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.




< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

o čemu ću pisati

ukratko: preporuke i kritike, mislim pretežno kritike

Linkovi

Blog.hr
CNN-blog
Aktualije
Skype - besplatni razgovori
Mrak-blog
Pollitika-blog
Silverci-blog
G-news tjednik-blog
Mosor2-blog
kanuny-blog

Pondi Web Hosting
Najpovoljniji hosting u Hrvatskoj.

blog counters