kratke crte

srijeda, 10.10.2007.

Vježbanje rata

Evo još malo (koja godina) i biti ćemo primljeni u NATO pakt. I sve je to divno i krasno ali mene zanima jedna stvar.
Ja svaki dan vidim brodove u moru, jedan, dva, tri ili više i to mi smeta.

Budi mi neugodne uspomene kada su slični brodovi imali na milost i nemilost cijelu našu obalu.

Image and video hosting by TinyPic

Shvaćam ja da se trenirati mora, imati vježbe da svi budu spremni za slučaj nužde ali me zanima moraju li se te vježbe odigravati u našem akvatoriju.
Kada nigdje na svijetu nema boljih uvjeta za vježbanje.

Image and video hosting by TinyPic

Iskreno nisam protiv integracija, ali valjda ne moraju svaku godinu vježbati između naših otoka.

10.10.2007. u 15:31 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.




< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

o čemu ću pisati

ukratko: preporuke i kritike, mislim pretežno kritike

Linkovi

Blog.hr
CNN-blog
Aktualije
Skype - besplatni razgovori
Mrak-blog
Pollitika-blog
Silverci-blog
G-news tjednik-blog
Mosor2-blog
kanuny-blog

Pondi Web Hosting
Najpovoljniji hosting u Hrvatskoj.

blog counters