*THE WAY I SEE IT...*

19.10.2006., četvrtak

..,,..,,

Neću ništa napisat, jer mi se ne piše. Nikad nemam inspiraciju kad sjednem za komp... Boli me briga!! Onako jebeno! Idem na probu, a vi plačite jer ste pročitali 2 reda besmislenog i glupog texta!! HA!
- 15:43 - RECI (8) - STAVI NA PAPIR - #

08.10.2006., nedjelja

now & then

Kakav je osjećaj kad vas zajebe frendica s kojom ste cijelo ljeto bili nerazdvojni?? U mom slučaju ona je svima našu svađu ispričala kao da je ona u pravu, i nakon 2-3 dana me nazvala kako bi voljela da mi to riješimo. Zbog te svađe skoro sam izgubila jako dragog frenda, stara sere da će se odselit iz kuće jer sam ja "neodgovorna lažljivica"... I tako ona mene zove kao da mi to riješimo. I zna da mi je stara luda na svoj način,ona mene pita dal bi ja išla s njom u Zagreb kako smo se dogovorile mj. dana prije. OK, NE! Naravno da neću ić! I tako je ona fino u petak sjela na bas i put Zagreba!
Ja se tako razočaram u ljudima. To je nešto strašno! Od svih prijatelja koje sam imala kroz cijeli život, jedino je Tino osoba koju mogu nazvat u 4 ujutro da se nešto dogodi! On je definitivno pravi frend. Neki su me zajebali, neki su se jednostavno odvojili s vremenom... To mi je baš grozno. Kad gledam slike iz OŠ i vidim onu ekipicu od nas 5 i umirem od smijeha. Baš nam je bilo super. I dan danas smo dobre, ali jednostavno svaka je otišla na svoju stranu. I zato ja ovom prilikom pozdravljam moju ekipu iz osnovne: DUJMU, IVU, MONIKU I KATARINU.
Dujma- sada PSHG-uvijek nosila marte i duge suknje do poda. Šatro bila neka manekenka i slikala se za teen. Njena najveća osnovnoškolska ljubav: Gaćina i Mance junior. Ubit će me kad ovo pročita!!!
Iva- sada PSHG- zvana Vakicaaa. Njena najveća ljubav je bio Pčelica, jedan mići S. Često bi se nadurila kad bi Dujma i ja prepisivale od nje pa bi uzela kontrolni i sjela na radijator!
Monika- kozmetička šk.- Jedno vrijeme darkerica s bodljama oko vrata (da,da). Jedno plavo, drugo zeleno oko. Uvijek vukla brata sa sobom. OŠ ljubavi: Vrbeta, Matej...i dalje se ne sjećam.
Katarina-trgovačka-ludo zaljubljena 3 godine u Doričića. Bojala se svega i svačega. Oko svega se brinula. Naša savjest!! E da i bila je big fan of Christina Aguilera.

I jedna pjesmica za dušu slavnoj petorki:

STVARI SE POLAKO VRAĆAJU NA MJESTO
OVAKO NEŠTO SE NE DOGAĐA ČESTO
PREMDA, PRIZNAJEM PONEKAD PRETJERAM
I NEKUD OTPLOVIM SAM
I TAD SLIKE IZBLIJEDE SVE
I TAD ZATVARAM SE U SEBE
I TAD NISI MI POTREBNA.
KAZALJKE I DALJE KRUGOVE CRTAJU
UMJESTO ZVIJEZDA KIŠNE KAPI NA GRAD PADAJU
PRAZNO MJESTO U MOM KREVETU SJEĆA ME
BILA SI TU
TKO ZNA , KUDA SI OTIŠLA.
TKO ZNA ,ZBOG CEGA SE NE VRAĆAŠ.
TKO ZNA ,SVE PIŠE U ZVIJEZDAMA.
JOŠ JUČER POLJUPCIMA MI SMO SE BORILI
I DODIROM SMO JEDNO DRUGOM TAJNE OTKRIVALI
ŠTO SE DOGODILO GDJE JE TA KAP ŠTO JE
PRELILA ČAŠU , ŠTO TE NATJERALA DA ODNESEŠ
SVE ŠTO SAM VOLIO , A TEBE SAM VOLIO
SVE ŠTO SAM SANJAO, A TEBE SAM SANJAO
MA ZAR SAM POGRIJEŠIO ŠTO SAM SE SMIJAO
KAD SU MI GOVORILI DA SVE SU ŽENE KURVE
KAD BI ZAUVIJEK ZASPAO OVAJ GRAD
KAO U BAJCI PREKRIVEN TRNJEM I TRAVAMA
SVE DOK SE TI NE VRATIŠ,A VRATIT ĆEŠ SE ZNAM
I SVE DOK TVOJA RUKA NE DOTAKNE MOJ DLAN
DO ME NE ZAGRLIŠ
DOK ME NE POLJUBIŠ
DOK ME NE ZAGRIJE TVOJ DAH...
- 14:15 - RECI (15) - STAVI NA PAPIR - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ja sam...

Omiljeni Li(n)kovi: