*THE WAY I SEE IT...*

20.06.2006., utorak

svšt

Malo sam zapostavila blog, ali to je samo zbog ispunjenih toplih ljetnih dana. Ja tako uživam. Nema me doma pa je tata malo lud, ali nije bed. Uvijek ima svoj nogomet. Ja idem na more, van (uglavnom na cont) s ovima iz razreda. U subotu sam bila na Kastvu kod frenda na partyu. Bilo je predobro. Pili smo koktele i sprdali se. Rijeka se već polako ispraznila tako da se nema di van. 1.7. svi idu ća. Ja idem u Austriju. Jedva čekam da se malo maknem iz Rijeke. Krajem 7. mj. nas par razrednih luđaka ide na Pag sramotit Tonku (pankericu). yes OBOŽAVAM PAG!! Prošlo ljeto mi je bilo odlično dole!
E da...prošla sam s 4. Bravo ja! Baš mi je drago... Ne zbog mene nego da sestrica i tata budu sretni. Meni je svejedno. Ja ionako znam da su ocjene sranje. Trenutno me ubijaju probe. Još drugi tjedan pa sam valjda gotova. Ne mogu na more kad imam probe jer ne stignem ništa i budem full umorna. Tako sam danas ostala doma spavat i gledat Stažist. Ta serija je prejaka.
Moram pozdravit Tamarinu sestricu Ninu koja ima jako lijepu torbu i koja je danas bila s nama na contu iako ima samo 3 godine. Toliko je uživala u našem društvu da je dizala haljinicu i pipala Siketa... Slatkica! Evo joj jedna sličica jer ona jako voli Kitty!!
image hosting



- 23:44 - RECI (8) - STAVI NA PAPIR - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ja sam...

Omiljeni Li(n)kovi: