Image Hosted by ImageShack.us,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Image Hosted by ImageShack.us,blog.dnevnik.hr/djuki" />

*THE WAY I SEE IT...*

03.06.2006., subota

Image Hosted by ImageShack.us

PUNOLJETNA SAM SKORO POLA SATA... Ma bzvz... Danas slavim s Mirnom (cimericom) i Tamarom na zadnjoj u Kostreni. Bit će masa ljudi i mislim da će bit ok. Samo da nam vrijeme sve ne ujebe. Ma neće! Ja sam mislila da će bit sunce i da ćemo se kupat, ali sad se samo nadam da će nas kiša zaobić. Ma nema veze kakvo je vrijeme, meni će bit super! Bit će puno ljudi koji su meni jako dragi. Tino nešto pizdi da ako bude ružno vrijeme možda neće doć. Naljutit ću se ako ne dođe.
Danas sam baš malo sjela i gledala slike. Smiješno mi je kad vidim svoje slike kad sam bila mala. Uglavnom sam bila krezuba i kratko ošišana, a o robi da i ne govorim. To je nešto grozno. Pogotovo u onom školskom razdoblju (od 1-4). Živa katastrofa. A svi su izgledali grozno. Dujma je bila klempava, Katarinica mršava, a ja sam sva bila specka kako moja sestra kaže. Hvala svima na porukama i čestitkama, a pogotovo mojoj sestri koja mi je rekla da me 18 puta ljubi u dupe... Fora!
Stavit ću vam svoje 2 slike da vidite kako sam narasla i kako sam sad veeelika i pametna i kako sad imam sve zube!!! A sutra party i njami !
Poosa!
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
- 00:17 - RECI (13) - STAVI NA PAPIR - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ja sam...

Omiljeni Li(n)kovi: