Lukovica na stablu
















mravi su dobri ljudi.

ponedjeljak, 17.10.2005.

Fight for your right...

Image Hosted by ImageShack.us
Love is not blind -- it sees more, not less. But because it sees more, it is willing to see less.

Rabbi J. Gordo


Mozda to ima veze sa ovim vremenom, jeseni, dosadom al nekako mi bas odgovaraju neki depresivni filmovi o ljubavi, neke pjesme....

I love you, not for what you are, but for what I am when I am with you.

Roy Croft

Beastie boys _Pass the mic

inace sam poznata kao totalni antiromanticar i ne volim te otrcane kliseje, ni sad al opet uhvatilo me nesto. Vazna mi je neka originalnost ,spontanost , za mene je to romantika.Jednostavno su mi to sve neka sranja , neka povrsina ispod koje se kriju pravi motivi

The great masses of the people... will more easily fall victims to a big lie than to a small one.

Adolph Hitler

...joj ma de
valjd ce bit bolje...

Only enemies speak the truth; friends and lovers lie endlessly, caught in the web of duty.

Stephen King, Roland from "The Last Gunslinger"

Ma bilo super na ovom brzdeju koji je ko neko osvjezenje nadoso....al opet slijedi slijed jednolicnosti

ps Very hepi brZdej 2 meine frend Olja ili My Shit :)
Sis

- 20:25 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv