Lukovica na stablu
















mravi su dobri ljudi.

subota, 17.09.2005.

Izlazim(o) kod mosta

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

olja:pa dje si?
sis(a)ta: e dje si e ?
olja:ti koji hoce opet da nas jebe,stavi prst u bulju neka kara samo sebe..hm..da..
sis:hm...da.. olja...*ne znam sta da napisem na tak sta*...ma ne nije olja nastrana to je samo jedan lyrics od bad copyija
olja:da vas udaram po guzi(mos ti to),da vam klitorise srcem(mos ti to),da vam prskam sise(mos ti to),spustite se nize(ma mozemo mi to)..:)
sis/suzy:pa kad vec pitas ja volim dobit po guzi s vremena na vrijeme ;) al ovo ostalo? mislim, u redu al ne znam bilo bi mi malo cudno jer kuzis olja nikad te nisam gledala na taj nacin...pa ono ne znam ...moram razmislit ....
olja:cu ces ce cemo ćete te danas su mi sudjene zene debele
sis/skrec po guzi:nije ni cudo da hoces da mi srces klitoris, mislim zene debele....joj olja bilo bi vrijeme da prestanemo jer ljudi (koji molim lijepo?!) bi nas mogli krivo protumacit!
olja:ali sis,ne smijemo se stiditi sebe samih,mi smo ljudi,samo su neki ljudi vise a neki manje..;)
inace,ovo je trebao da bude civilizovan post,naime,uhvatila nas liricka samonezatajnost,da.
sis/ne kuzi sta to olja sere:ovo pisem na preporuku oljinu:majca mi se skupila zbog preveliko pranje (again) ...eh da al jebga olja ja sam onaj manji covjek, btw nisam ti ja lezbians.sorry . nije namjerno i nije stvar u tebi ti si tako super cura i da sam lezba znam da te ne bi bila vrijedna jer opet ja sam manji covjek od tebe...molim te oprosti mi...joooj tesko mi je....al ne brini prebolit ces me ima milijun puta boljih cura od mene (i ti to znas duboko u sebi) ....a sada pojdi u zaborav mene
olja:ja se bojim.
sis/nonlezbian:ali olja cemu strah?
olja:mislim da ce nam ovo biti jedan od najboljih postova ikad,zasigurno,samo nama;)
ljudi koji nas citate(gdje je jura?!),citajte s puno razumijevanja i tolerancije,ipak,radi se o dva idiota,vjerujte,u punome smislu te rijeci.
sis/izlomicu lokal:ak olja tak kaze onda tak zasigurno je....ajd olja mrs s mog kompa idi kevi tamo ....stas mi ovdje više?
olja/misunderstood:"postidjene picke pokunjeno odlazim",napustila sam njezine odaje..
sis/govno:i olja je govno...pis (i sve je to hip hop) ;) Image Hosted by ImageShack.us
olja/tha govno:uvijek bila i uvijek cu ostati.govnas 4life
sis/4lajf:....jer to smo mi djeca iz šolje....
krivo shvatite sve ovo
olja&sis:ko navik gine zivi pošteno

Image Hosted by ImageShack.us

- 18:40 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv