Lukovica na stablu
















mravi su dobri ljudi.

nedjelja, 21.08.2005.

Desetero djece na zidu sjedi (...)

Image Hosted by ImageShack.us
Eto u utorak je taj famozni maturalac kojeg sam tek jucer postala donekle svjesna! Ne kuzim , svi koji su bili u Španjolskoj pricaju kak sobarice kradu, onda na ulici te okradu. Pazi na ovo , pazi na ono....buraz mi cak nije htio dati ni fotoaparat iliti fotkac iliti fotic pa smo se preko phona posvadili i rekla sam mu da ak mi nekako ne posalje ...da cu ga reci tati ;) i i da je brezobrazan i i da je glup... i koja suza je tu pala bat afkors... ah,bas sam dijete. Al isplatilo se imat cu svoj fotoaparat na maturalnom putovanju.Joj al ak mi ga neko mazne, najebah ....na sphinx i archijevom blogu je opis jucerasnje subote koja se u mojoj glavi razlikovala za koju nijansu (ili promila)...a sta cu...eto i u zadnje vrijeme lagano shizim ..al i to je za ljude...E umalo zaboravih, meni i Olji je jucer bila godisnjica od naseg prvog bloga!!!! srebrni pir il tak nest.

Vrijeme dogadjanja: nedjelja (danas)
Tko: Nata und ich
Mjesto:park
Sadrzaj: Maturalac U Španjolskoj (napisan jako lošim pisanim slovima)
the popis
1.odjeca ( krenile smo u tancine koje majice ce ponijeti ona a koje ja ,koliko hlaca i tak to al shvativsi da to nema smisla ostavile smo samo Odjeca)
2.grickalice i takve stvari (pod grickalice ne mislimo na hranu vec noktarice i takve stvari)
3.blokovi i kemijske
4.karte
5.voda (jer nata kaze da je voda jaaaaaaaaaako skupa tamo),sok i sengule (sendviche)
6.fen
7.fotic
8.britvice i pjena za brijanje il u nasem slucaju bi bila korisnija neka motorna pila
9.cetkice za zube (nata kaze: jel ja tamo mislim prat zube ja: pa reko da a ti? nata: pa i ja ...ja:i bolje ti je)
10.torba , naocale
11.zdravstvena iskaznica
*nist s nicim uglavnom...
Čiča miča gotova je priča ;)

"nema refrena i nije neka steta
s leve obale dunave direktno iz geta
svez nigrutin 43 mozak strokavi
ne cujem ti rime mc mlohavi"

Black Sista* ili Lijeni neodgovorni stvor
budite pozdravljeni i perite zube ;))




- 17:10 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv