Lukovica na stablu
















mravi su dobri ljudi.

nedjelja, 07.08.2005.

Image Hosted by ImageShack.usStvarno ne znam sta da pisem.Probudih se danas u rekordnih pola 1 (inace spavam max do 8, pol9, 9) Jucer nakon dugo vremena trebala ic u grad al sphinx, nata i ja zavrshismo u parku sa starom ekipom od proslog ljeta ...brings bek d memoris....oljara i koka na nekom partiju u pripizdini tak da ostadosmo nas 3 same. I tak razmisljale sta cemo , alkohol il ? I naravno ovo drugo je presudilo! Nest nas je te veceri paranoja pucala sto se tice policije i civilnih detektiva tak da smo stalno vrtile neke filmove u glavi i stalno mijenjale poziciju nelegalnog konzuma! Pricale gluposti cijelu vecer, sphinx i ja zamisljale kao da upoznamo nekog jako dobrog lika i na kraju on mora kuci i ode na onom malom mopedu i pita nas jel trebamo prijevoz,a mi stanemo iza njega onak stojecki za ramena...uglavnom sad kad napishem nije smijesno al jucer smo se kidale na to...ah, stvarno smo jadne!Ma sve u svemu dodjoh kuci u 02:08 i gledala bafi ! ma zar nema nist jadnije? Danas cijeli dan kisa ide mi na q i cekam natu da dodje pa da gledamo neki muvi ....a sta cu...e i jucer naisla ja na jednu stranicu sa opticke iluzije ama do jaja su...bas fascinantno

Npr. Back in day_old school pharc
yde

Sisa(t)a -> ne bas

- 14:39 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv