Lukovica na stablu
















mravi su dobri ljudi.

četvrtak, 07.04.2005.

otišao papa aka čovjek?

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Da.subota toliko i toliko sati.televizije bruje,reklame se okrecu(otprilike 20 s košta nekoliko tisuća kuna),ljudi kao pate,najviše opijeni u birtiješinama i mole krunicu.licemjerje.istina.
Toliko sam razočarana,mislim,iako sam već znala da smo takvi ljudi,ali baš ono čisto profitiranje na nečijoj kralježnici,i tako očito.jebeno za nepovjerovat.
Dođoh izvana oko zwei sati,kaže mi mama papa umro.da.šta ja tu mogu.žao mi ga je kao i svako drugo biće.razlika između,primjerice,mene i njega je eksponiranost.čovjek je bio javna ličnost,mislim,i sada jest,no što se događalo zadnjih nekoliko dana je bilo totalno dvolično i nehumano.to su se ljudi kao išli moliti u crkve,televizija je svakih 5 min ubacivala neke kao :"izvanredne vijesti",mislim,sta to treba znaciti,da su savrsene il?čovjeka su mrcvarili ja mislim već zadnjih nekoliko godina,mislim,ja neznam je li to u pitanju njegova volja,da dokaže da može i da se žrtvuje sto cemo ga vidjeti sa 500 m udaljenosti ili su tu vec neke druge seme koje mi definitivno ne mozemo saznati niti otkriti(niti mi je u cilju).meni je ok kada se pravi vjernici,kojih je jako malo,idu moliti sa nekim ciljem,ustvari,kada se mole sa necim sto ih unutra obvezuje na tu molitvu,inace,izgovaranje nekih riječi ali to je nesto sto njih ispunjava i cime se osjecaju sretnima ,a ne da mi dodje neka baba(bez predrasuda mislim,jer su one najcesce u pitanju)sa 50 krunica oko vrata i s nekim crnim maramama koja pati za svojim poginulim sinom ili ne znam vise cime,dodje samo kako bi ju se vidjelo,malo da izadje na zrak,pogleda tko je a ko nije na misi,istraca neku zenu koja ima izvanbracno dijete,i to je vjernica,a kada moli ne razumije ni rijeci,ali bitno je da je katolkinja i da sada ima malo zabave i uzbuđenja kada je papa sveti čovjek umro,sta,bit ce vise ljudi na misi,vise verbalnih zrtava.
Da se ja ipak vratim na temu,sta recoh...e da..
Meni je uredu kada se poštuje neka dobra osoba,kada joj se pridaje velika pozornost ali razmislite koliko je ljudi ucinilo neko dobro,ali ono ogromno dobro,makar jednoj osobi a da nije znalo vise od ,recimo,5 osoba.sta,taj covjek nije moralna i kvalitetna osoba?
Naravno da jest.problem je samo u toj eksponiranosti,sto kod mene uopce ne predstavlja neki problem jer ako ja cinim neko dobro jednoj osobi,bilo to bezazleno ili nesto jako vazno,ja,ako sam to ucinila zbog svoje savjesti i svoga "ja" sto me potice na tu akciju i reakciju,ja samim tim cinom sam zadovoljna i sretna jer svako dobro se pamti i vraca bez obzira bilo to zapisano na 500 stranica neke knjige ili u glavi te jedne osobe kojoj si nesto priustila,omogucila.
Možda ovo zvuci kao ne ja,ali jednostavno tako vjerujem i mislim da se drzim toga.
Papi je pruzena velika pozornost i velika podrska sa obicne ljudske strane,narocito same pukove.puk uvijek prihvaca glas vecine,to je cinjenica.no mislim da je ovaj papa KAROL JOZEF WOJTYLA bio poseban,nazovimo tako,čovjek.ne znam,ipak,te gomile i gomile ljudi su mi nekako upale u oči.koliko je samo ljudi prisustvovalo njegovim dolascima,jednostavno nesto dobro se vidjelo u njemu.
Bio je prvi papa koji je ušao u nekatolicke nastambe,usao je u džamiju,pravoslavnu crkvu,ustvari,cilj mu je bio ujediniti sve ljude,dovesti mir bez rata,sto je nemoguce.jedan covjek,a toliko nemogucih zelja.ipak su to sve puke bajke,neka očekivanja koja su nerjesiva i zabiljezena takva kava jesu za cijeli zivot.6 milijardi ljudi,6 milijardi ćudi.on nije bio u tome stanju da okupi toliku gomilu,ustvari,u ovome slucaju,cijeli svijet da se bori za mirnu sferu,nitko nije toliko nadlezan da to ucini.sami smo jebeni kovaci vlastite sudbine i sudbine nasih futurnih generacija.
Smatram da on nije bio savrsena osoba,bio je jednostavno,covjek kojem su donesene,tj. Priustene su mu neke mogucnosti da iskaze svoj stav i svoju volju cijelom narodu,i sada,hoce li to narod prihvatiti ili ne ce.prihvacena je njegova licnost,vjerujem da je bio humanist i borac za pravdu,bio je obican covjek samo malo vise izlozen medijima(prije smrti,malo puno) koji su iskazali svoje pravo lice u pravome trenutku.svaku lipu su uspjeli nabirikati iz njegovih mrtvackih nogu ili mozga.jednostavno su profitirali na njegovoj samrtnickoj i na kraju smrtnickoj postelji.svoj cilj i zadatk su ostvarili,ali pitanje je,dokle?
Image Hosted by ImageShack.us
Napisah:olja

- 21:11 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv