Lukovica na stablu
















mravi su dobri ljudi.

nedjelja, 19.12.2004.

Nedjelja Je

That's who we be Mislim da ne moram nista reci kak je bilo jucer ,sphinx je rekla sve! Osim ako izostavim jedan mali zajeb koji sam napravila i zbog kojeg se u jednom trenuku grizem do ludila ,a u drugom mi je drago #al jebiga konfjusad em aj#....O skoli necu nista jer se tu nema niceg dobrog za napisat... joj pa da ima jos samo 4 dana skole al jebena 4 dana....e i sve vise mislim da nece biti snijega za Bozic! Pa to mi onda i nije Bozic...bzvz... Bas gledam to za Novu godinu Ljudi oko mene vec sad znaju sta ce obuc tj znali su od prosle Nove godine, znaju koje ce sjenilo stavit i te karine, a mene cisto boli kar . To sad tako kazem al znam da cu sizit u zadnjem momentu.
Jos valjd 2 dana do ZIME mog najdrazeg godisnjeg doba... pliz snijeg padni pliiiiiz. :)..Sad bas slusam novi cd od snoopa R'n'G i nije mi los ...dobra mi je: Drop it like it's hot...
Eto nam pojma sta da jos napisem pa necu nista napisati...eto i pozdrav svim humanusima( kak bi moja drugarica olja rekla)
Black S'

- 18:19 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv