Lukovica na stablu
















mravi su dobri ljudi.

nedjelja, 28.11.2004.

Jednostavno mi se nije dalo...

...pisati, a sta cu. Bila sam jucer u Zagrebu kod brata malo i tak gledali smo na dvdu dokumentarac o 2pacu. Doslo mi je da zaplacem kad je bila scena o njegovoj smrti. Inace nisam ga nikad takvog zamisljala. Covjek se borio za siromasne . Dok nije posto slavan nije ni jednom zavrsio u zatvoru a kad se proslavio cak je bio 12 puta na sudu! U zatvoru ga je jedan skinheads trazio za potpis...Prvi put kad je doslo do pucnjave u Las Vegasu bio je pogodjen 5 puta! I to cak 2 put u glavu, al prezivio je! Bio je rodjeni vodja. Ironija je u tome sto se vodio east-west coast war izmedju biggiea,puffyija ...(east coast) i 2paca,snoopa ,drea... (west coast),a sam Pac je dosao iz NY ,tj.east coasta! Mama mu je bila u Black pantherama ,a kasnije je bila na cracku. Imao je ocuha...Kad se njegova obitelj preselila u Baltimore isao je u dobru skolu i citao je Shakespeara u kojem je pronalazio inspiraciju za svoje lyricse...Trave se nikad nije odrekao...a eto to bi bilo samo ukratko...nakon 2.puscnjave bio je u kriticnom stanju i doktori su ga proglasili mrtvim
R.I.P. 2 PAC
Black Sista'

- 11:12 - Komentari (5) - Isprintaj - #

subota, 06.11.2004.

*Nemilosrdni diktatori zvani profesori*

Shrvana sam…uspjela sam pokvariti dosta ocjena u samo 2 dana! No nije to razlog mojoj shrvanosti vec jebeni profesori, inace cast iznimcima *ak postoje! Shvatila sam koliko su profesori u mojoj skoli nepravedni (i za to mi je puno vremena trebalo) No, u cem je stvar? Svake jebene godine otkad idem u skolu na prvom danu skole sjedim na onim tvdim drvenim stolicama i moram slusati nesto sto je dosadnije neg kad bi sama sjedila nasred pustinje i brojala zrno po zrno pijeska a da mi sunce udara u ledja.… moramo slusati Sveti skolski statut! Svaku jebenu tocku, a bogme ih im!
Ove godine su ga cak i nadopunili ,kao da ne smijemo nositi majice na bretele da se moramo primjereno oblaciti i te karine…najbolje bi bilo da nosimo crne kute pa bi bili ko ku klax klan! Uglavnom, svi profesori ti seru kad prekrsis jednu jedinu tocku tog cijenjenog statuta, a inace oni sami su ne pogresivi! Uglavnom, prof iz kemije je prekrsila taj statut u ne nasu korist i mi se normalno tuzimo razrednici i sta nam draga gospoja kaze :”Ja se necu mijesati ,vi sami odlucite sta cete. Sta god odlucite nije vam dobro!” Citaj: U govnima ste i ko vas jebe!
I ta nasa draga razrednica nam je rekla kako ona ne podnosi kad se mi opustimo u skoli jer je skola obrazovna ustanova i tu nema zabave. Tj skola bi po njezinom vidjenju a i vecine drugih profesora trebala biti zatvor Napocetku svakog dana bi nas trebali poredati u cete i zapovjedat nam a mi bi to trebali trpjeti. Sutiti na nepravdu . Ma ko nas jebe?! Mislim ne smijem ni zagrlit frendicu u skoli i profesori ce mi visjet za vratom! Jel ju smijem bar pozdravit s 2 metra udaljenosti? Jel dopusteno nasmijat se ponekad? Il i za to i ma neko pravilo?
Zivcira me to sve, kad se profesori prave da su Bogovi!Gdje bi oni bili u krivu? Ma dajte, pa oni su nepogresivi, savrseni…
A odnos ucenik-profesor u nasoj skoli ne postoji! Ono, hura ak te pozdrave na ulici…ak ti se posreci…I sta na kraju reci? Trpi i uci! Shit zivi…
Shrvana Black Sista’

- 19:14 - Komentari (7) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 01.11.2004.

Takvi smo kakvi smo?

Gledala sam danas Oprah i tema je bila kao najmocnije zene u svijetu. I tak bila je tu neka dizajnerica Vera Wang, zatim neka zena koja je osnovla neku kompaniju i na kraju zena koja radi u Bijeloj kuci kao neka pomocnica cijenjenog predsjednika Busha! Inace je ona crnjkinja pa joj se i zbog toga svi dive sto je uspjela, no zaintegriralo me to sto je rekla za Ameriku inace zemlju gdje se svima ispunjavaju snovi , kao njoj. Amerika je zemlja mogucnosti i slobode! Viva la Amerika! Uglavnom da od 11.rujna (napad na wtc) Amerikanci su shvatili da ta najmocnija zemlja ima svoju bolnu tocku! Kao da je Amerika zemlja koju svi gledaju kao najvecu velesilu! Jebote Amerikanci imaju bolnu tocku….vauuuu….I rekla je kak je Bush predsjednik koji je ucinio svijet boljim i sigurnijim(?!) Necu ja sad tu pametarit o ratu jer nisam dovoljno informisana o tome osim onak bzvz. Meni je jos uvijek nepojmljivo da se ratuje u 21.stoljecu! Uglavnom ako je Bush ucinio svijet sigurnim sta je radio onda Sadam?!
Jos sam gledala kratko jedan dokumentarac o Talibanima u nekoj zemlji…Intervjuirali su ljude koje su Talibani istjerali. Jedna zena je rekla kak su joj dosli u kucu, a inace kuca joj je od jebene gline ko kod Kremenka (je da je kod njih od kamena) i istjerali nju ,a 2godisnjeg sina uzeli i bacili na pod i pritom mu se noga slomila :( Mali je sad bogalj….Mos mislit ko da su sutnuli loptu ….Jebeni ljudi! Moc,power, novac, money, Amerika….zajebi ti to!
I kad kazem Amerika ne mislim na naciju vec seljake koji donose krive odluke!
Jebeno 21.stoljece… pa kad cemo odrasti?!
Unbelievble
Black S’

- 13:30 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv