Lukovica na stablu
















mravi su dobri ljudi.

utorak, 24.08.2004.

Jebeni pedofili!

Ne mogu vjerovat da uistinu postoje takvi ljudi! Danas smo Olja (a ko drugi) i ja išle u 11 jebenih sunčanih sati igrat košarku (odustala sam od rolanja, bar na određeno vrijeme). Išle mi na klasije, nigdje nema žive duše, sunce prži (mi roštiljamo...) kao pucamo i tek dođe neki stariji čovjek sjedne na tribine izvadi svog mališu i treska ga amo-tamo! Olja i ja prvo smo se uvjeravale jel to ono što mislimo da je, a onda nam je postajalo sve neugodnije pa jebote drko nam je pred nosom!Naravno nisam mogla zabit ni koša! Pucale smo još kojih pola sata ,a onda smo se pokupile i otišle! U jednom trenutku sam pokazala srednjak tom pedofilu s namjerom da ga on ne vidi no vidio je i mislim da se čak još više uzbudio! Onda smo oljica i ja otišle do jedne slastičarne da nam naspu vode u našu malu flašicu i žena nas je gledala ko da smo najveći ološ i teškom mukom napunila! Kuja! Živciraju me ti bezobrazni ljudi! uglavnom, aljo i ja smo se vratile na koševe i gle ko dođe Mr.Pedofil (once again). kolko tom čovjeku treba da svrši i izvadi on opet kuronju i ovaj put smo imale izravan ali jako izravan pogled! Katajebena strofa, čovjek više ne može da igra košarku a da mu ne nabijaju kurac u facu! Sjetila sam se da i kad sam u vrtić još išla (a long time ago) jedan starac bi ga izvadio i tresko, pred nama malom nevinom djećicom! Pa gdje tu ikakva kultura?!Nije ni ćudo što sam malkoc sjebana, pa imam jebene traume od bolesnih ,starih, mlohavih pedofila!! (Usput čestitam našim rukometašima na pobjedi:) ajd bar nekog veselja

- 17:12 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  kolovoz, 2004 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv