subota, 10.06.2006.

Možda sam glup, al jeb ga....

Vidite još sam živ... Šta je tu je...
Danas sam se šišao... Normalno da sam ispao smiješan, a kad nisam?
Prije katastrofa, a sad bolje da neznate :D

Eh nije me briga...
Jučer se slavilo na veliko.. Danas možda idem na kratko tolko da se budu frendovi imali s koga smijati.
Očete sliku moje friske? Nema šanse...

Četvrtak sam preživio, al sad me još čekaju 2 paklena dana...

Ajd dosta pisanja...
Uživajte ljudovi...
Iskoristite ove norjade... Sad dolazi vrijeme zujopartynut

Pozdrav svima a posebno ovim curama koje komentiraju mah

| 17:15 | Tell me... (27) | Ispočetka

***
Samo zabava je pravi život!
HaVe FuN!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

©2005 [http://djtomo.blog.hr] design by Zoro

Powered by:

L10 Web Stats Reporter 3.15