subota, 20.05.2006.

Još malo pa gotovo...

Eh... Evo još jedne subote... Mogu reći da je za razliku ostalih
tjedana ovaj bio stvarno super...
U skoli ide na bolje. To je najvažnija stvar... Sad da još ovaj
tjedan i drugi malo pretrpim i onda bi več morao biti na konju...
Daj Bože da se ćim prije toga riješim...
I ovu subotu sam opet doma i to sam :(
E sad mi već polako fale izlasci i ludovanja... No stigne se još.
Kum nije došao ovaj vikend, al zato dolazi u srijedu.
I tako živi se, mora se..

Ajd sada malo promjene teme... Sigurno vas ne zanimaju moji problemi :)

Evo da ostatak posta posvetim jednom autiću..
U ovog auta zaljubio sam se jedne subote kad nam je frend
nabavio prijevoz za Šamp..
I pogodite što se desilo ovaj tjedan... Moj kum je prodao Calibru
zbog tehničkih razloga i kupio drugog autića. Neznam kako je baš
pogodio moj obiljeni...
Evo pile...

Opel Tigra

Nije li krasan?
Ma znam da je... Legendaran auto...

Pogledajte kako nutra izgleda... Grrr :D

Evo vam par filmića...
Nisam ih ni sve pogledao al tko voli nek izvoli...
TIGRA vs. SUZUKI
TIGRA vs. g1 CIVIC
TIGRA vs. MAZDA

E ovo obavezno pogledati...
--> takva bude moja wink
BLACK TIGRA & NOS :P

Ma auto je ludnica... Evo došao je kraj i ovog posta...
Budem još toga stavio, al za danas je dosta...
Bilo dosadno pa sam morao nekamo baciti vrijeme...

Ajd ljudi.. HaVe FuN...
POZZ

| 23:26 | Tell me... (16) | Ispočetka

***
Samo zabava je pravi život!
HaVe FuN!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

©2005 [http://djtomo.blog.hr] design by Zoro

Powered by:

L10 Web Stats Reporter 3.15