subota, 13.05.2006.

Hehehe...

Tako sam tužan da se smijem rofl
Lol... Ne znam ni sam što mi to znaći...
Uglavnom ove subote nema izlaska, a vjerojatno ni druge...
Tako je to kad imaš elektrotehniku :D
Bude se nekako izdržalo... Al, iako ne idem danas van dođe Marinko (drumfreak) do mene pa ne bude dosadno :)

Hehe... Tako je to kad ti stari ide u školu... namcor
Al bude bolje, a i treba mi malo pauze od svih tih norjada...

Samo da se ta škola dobro svrši i ima da zludim do kraja :)
No limitation nut

Ajd ljudi... Tolko od mene... wave
I'm out..........

Alone In Space rofl

| 13:46 | Tell me... (4) | Ispočetka

***
Samo zabava je pravi život!
HaVe FuN!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

©2005 [http://djtomo.blog.hr] design by Zoro

Powered by:

L10 Web Stats Reporter 3.15