subota, 06.05.2006.

Eh...

Naravno da mi več od jutra nejde od ruke...
Frizeri svi puni... A proklete kornjače moraju ići na frizuru baš kad ja trebam rolleyes

Eh... kako me to razljuti... I baš svaki je pun.. Svi se naručuju.. Eh... I onda bi mi u Europu? namcor

Ajd... Prošlo kako prošlo... Samo se ja dalje moram gušiti u grivi.... eh.. That's Life.... Bude bolje... I još sam želio neke traperice da usput kupim i naravno da nisam... Mogu mislit kako još bude danas...

Aff headbang
Još bude danas ludarija. Samo da ne izgubim živce sa friskom :D

Ajd ljudi...
Ako se desi što zanimljivog onda vam napišem....


Opet sam lud!


Evo samo da dodam par stvari...
Jučer je bilo zakon ko i svaki put, samo je ta kiša smetala, al smo preživjeli....
Svih nas 5 polutrijezni smo malo kačili pred Klampom... Zakaj tam? Nemam vam blage....
I dođe je dan tip stariji do nas i počne nas malo rastiravati :)
Poslije nas par pograbi i veli idemo u Arcus... Tip nam je sve plačao... Legenda nad legendama :)
Pokupi nas na ulici i plača nam...
Ljudi Šolja je zakon :D

Dosta sad...
Nisam baš inspiriran danas..
Ajd pozdrav ljudi!

| 12:26 | Tell me... (11) | Ispočetka

***
Samo zabava je pravi život!
HaVe FuN!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

©2005 [http://djtomo.blog.hr] design by Zoro

Powered by:

L10 Web Stats Reporter 3.15